פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרשמה ללימודים בתחום הקרמינולוגיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המכללה האקדמית בית ברל, דואר בית ברל, 44905, טל. 09-7476333 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי איציק דהן ולהלן תלונתי:
בתאריך 7/11/05 פניתי טלפונית ודרך אתר אינטרנט למכללת בית ברל לצורך הרשמה לשנת הלימודים שתיפתח באוקטובר 2006, שוחחתי טלפונית עם בחורה בשם טיבי שאמרה לי שהקדמתי וההרשמה תיפתח בחודש פברואר-מרץ לערך, באותה שיחה לקחה את פרטיי האישיים והזינה אותם במחשב ואמרה שכשתחל ההרשמה ייצרו איתי קשר בנוגע להרשמתי ללימודים. ביקשתי לשלם את דמי ההרשמה במעמד זה דרך כרטיס אשראי בעסקה טלפונית ואמרה לי טיבי שאין צורך ורק במעמד ההרשמה אני אצטרך לשלם.
בחודש מאי 2006, פניתי טלפונית למכללת בית ברל בכדי לדעת ולהתעדכן בנושא ההרשמה אמרה לי מישהי בשם הדר שההרשמה כבר סגורה וכל שביכולתה לעשות הוא לברר עם מנהל תחום קרמינולוגיה במכללה ולהחזיר לי תשובה, תשובתה היתה שהיא מכניסה אותי למאגר הממתינים ולכשיבטל מישהו את רצונו ללמוד אכנס במקומו. עוד אמרה שברשימת הממתינים ישנם מעל 200!!
שלחתי מכתב ובו שטחתי את טענותיי אלו הנזכרות לעיל ולא קיבלתי תשובה אלא רק שפניתי אני והתשובה נשארה כמות שהיא.

אין זה מן הראוי להתייחס כך לאדם שהקדים להירשם והיה סמוך ובטוח שיש אמת בדבריה של הפקידה טיבי [אגב-היא כבר אינה עובדת שם, כשרציתי לשוחח איתה ולברר איך ולמה קרתה הטעות הזאת נודע לי פרט זה.]

מן הדין ומן הצדק ראוי שלאור הטעות הנוראה שקרתה מכללת בית ברל תראה לנכון לתקן את העוול ולהכניסני לרשימת הלומדים לשנת 2006.

אודה לכם לתשובתכם!
נזק כספי ועוגמת נפש. סוג הנזק :
לאור כל האמור לעיל מן הדין ומן הצדק שיוסיפו את שמי פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה