פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס מינימלי לפניות הסטודנטים, באופן גורף נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.

אני תלמידת האו"פ,
בעקבות מבצע "צוק איתן" הגשנו אני ועוד סטודנטים רבים מסמסטר סתיו אשר היו אמורים להבחן בתקופת המלחמה- בקשה לאו"פ - להתחשב גם בנו עקב המצב ולא רק בתלמידי סמסטר אביב - כפי שהוחלט.
אני לא מדברת על זה שלא הסכימו להחיל עלינו את ההקלות שנתנו לתלמידי סמסטר סתיו, אפילו לא לתלמידי מילואים - החלטה קטסטרופלית כשלעצמה (שאשמח מאוד אם תוכלו לטפל גם בה בצורה כלשהי), אלא על זה שהם פשוט לא התייחסו, מיילים שנשלחים אליהם לא זוכים לכל תגובה שהיא כבר למעלה מחודש, ועכשיו כשהסתכלתי בתלונות שכבר קיימות פה ראיתי שיש הרבה תלונות שעדיין מחכות לתגובה כבר מלפני יותר משנה...
גם כשהם כן עונים (לעיתים רחוקות מאוד) - הם נוהגים לתת תירוצים למחדליהם, ולא לספק פתרונות אמיתיים...
בקיצור, זו ממש מגמה גורפת של האו"פ, לא לענות לפונים אליה ולא לטפל בתלונות שמגיעות אליה, רק לגבות כסף הם יודעים מצוין...
אשמח אם תוכלו לטפל בבעיה.
תודה רבה.
גם בזבוז זמן רב סוג הנזק :
להגיב לפניות ולתלונות הסטודנטים, ולנסות למצוא פתרונות ולא רק לספק תירוצים למחדלים פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה