פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הרשמה ללימודים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מכללת רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברי לחיים ושמו ראובן סרוסי,רצה מאוד להתחיל ללמוד לימודים אקדמאים .מכיוון ואין לו תעודת בגרות מלאה החליט לגשת לשלוחת האוניברסיטה הפתוחה במככלת רמת גן בכדי לראות האם יש לו סיכוי ללמוד שם.כאשר נפגשנו עם יועצת לימודים היא ייעצה לנו,מכייון ואין בידיו בגרות מלאה,לקחת קורס אחד בכדי "להקל עליו" ולתת לו את האפשרות כביכול להבין האם המסלול האקדמי מתאים לו או לא.
אם כן,הקורס שנבחר ע"י היועצת מבלי להסביר על תוכנו יותר מדי הוא קורס מבוא לסטטיסטיקה .לא אני ולא ראובן ידענו מהי רמת הקושי של הקורס אך מכייון וחשבנו שאנו מקבלים ייעוץ החלטנו לסמוך על היועצת ולהרשם לקורס.
יש לציין כי ראובן נרשם ללימודים בתאריך האחרון במועד:10.3.07 .בתשלום כולל של 4800 ש"ח הכוללים דמי הרשמה ועלות הקורס.
לאחר שיעור אחד הבין כי רמת הקושי היא מאוד גבוהה ולא כ"כ הבין מדוע ייעצה לו הגברת לקחת קורס בעל קושי כה רב ,במיוחד לאדם שאין בידיו בגרות במתמטיקה.אך הוא לא החליט לוותר ונתן הזדמנות שניה לעצמו ולקורס.
ולאחר השיעור השני יצא מתוסכל והבין כי הוא לא מעוניין ולא מסוגל להמשיך בקורס.
הוא ניגש בשנית ליועצת (אחרת) ואמר לה כי אין הוא מעוניין להמשיך בקורס ושהוא מעוניין לקבל את כספו בחזרה.היועצת אמרה לו כי אין באפשרותם להחזיר לו את כספו בשלב הזה ואם הוא רוצה הוא יכול לפנות למנכ"ל המכללה במכתב.
פנינו במכתב למר משה שפירא אשר הגיב בצורה חד משמעית כי אין באפשרותו להחזיר לו את הכסף.תשובתה לא היתה מספקת אז החלטנו להתייצב במשרדו.
כאשר הגענו הוא קיבל אותנו למשרדו והסברנו לו כי בסה"כ ראובן היה נוכח ב2 שיעורים ושהייעוץ לא היה מכוון אלא מטעה,מר שפירא ענה לנו בצורה קרירה ומתנשאת כי אין באפשרותם להחזיר לו את הכסף.ניסינו שוב לנהל איתו שיחה אך הוא אמר בצורה משמעית ש"אין לנו סיכוי לקבל את הכסף בחזרה" ושאם אנו רוצים אנו יכולים לפנות לאוניברסיטה הפתוחה ועם זאת ציין שגם מהם אין לנו סיכוי לקבל את הכסף בחזרה.צורת הדיבור והזלזול שחשנו מצידו גרמה לנו להתעצבן ורן(ראובן)החליט שהוא אינו יוצא מן המשרד עש שהוא לא מקבל את כספו בחזרה.מר שפירא החליט להזמין לנו משטרה ואנחנו החלטנו שלא שווה שיפתחו לנו תיק במשטרה בגלל עניין כזה.יצאנו מהמשרד בשטף צעקות כגון:"גם אם היה לכם איזשהו סיכוי לקבל את הכסף-אנחנו הפסדנו אותו.
כאילו שהיה לנו איזשהו סיכוי מלכתחילה....
המשכנו לערער ופנינו במכתב המתאר את השתלשלות האירועים לנשיא המכללה ובמקביל,אמי עליזה(שאגב עובדת גם כן במעריב:)) ניסתה לדבר עם מר שפירא בשנית וכאשר השיגה אותו לאחר יומיים שהוא החזיר לה טלפון הוא טען כי:"15 שנה הוא עובד שם והוא מעולם לא הזמין משטרה ושהוא יעשה ה-כ-ל כדי שראובן לא יקבל את כספו.
והוא אכן עשה.
במכתב שכתבנו לנשיא המכללה אמרנו כי ראובן מוכן לשאת בתשלום של עד 10% על הטעות שגם הוא עשה,אך שהוא מבקש לקבל זיכוי על התשלום ושהוא אינו מעוניין להמיר את הקורס בקורס אחר ואינו מעוניין להמשיך ללמוד במוסד הזה.
לאחר ישיבה שקיימו ככל הנראה הנשיא והמנכ"ל הוחלט לדחות את בקשתו
ולייעץ לנו לפנות אל האוניברסיטה הפתוחה(לאן שמר שפירא הפנה אותנו קודם באומרו כי "אין לנו סיכוי לקבל נהם את הכסף")

אנו יודעים כי ראובן חתם על חוזה.(חוזה ארוך בעל המון סעיפים)ויודעים כי גם אנחנו טעינו וסמכנו על היועצת בצורה עיוורת מדי.אך אנו חושבים כי מגיע לנו לקהל את כספנו בחזרה-זהו סכום אינו מבוטל(4800 ש"ח)וההינו מאוד רוצים שתנסו לעזור לנו לפני שאנו מחליטים לגשת לבית הדין.

תודה על ההקשבה,

רן(ראובן) ושרון
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את כספנו בחזרה פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה