פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומוצר לימודי ירוד נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
11.11.07



אל:

גברת תמי גוילי,

מנהלת בית ספר תפנית

באמצעות מייל





הנדון: בקשה להתערבות בשל מתן שירות לקוי



שלום רב,



אני פונה אליך לאחר עוד שיחה שהסתיימה באי לקיחת אחריות עם גורם מטעם תפנית.

כלקוחה ששילמה מכספה על קורס ניהול משאבי אנוש בירושלים אני מנסה כבר למעלה משנה לאתר מישהו שיספק לי תשובות לשאלות הרבות שיש לי על התנהלות הקורס.



בעקבות מייל שקיבלתי מכם היום, 11.11.07, פניתי לחתומה על המייל שוש שקד בתקווה למענה. לצערי שיחה זו, לא רק שלא סיפקה לי מענה אלא הוכיחה מעל לכל ספק שאין שום רצון מצידכם לתת שירות ללקוח.



פניתי אל הגברת שקד בבקשה להשיב לי חלק מסכום שכר הלימוד בטענה כי המוצר שרכשתי מכם לא סיפק את המובטח לי. פנייה זו, באה לאחר התכתבות קודמת עם רוויטל אסייג מחודש מרץ 2007, פנייה שלא קיבלתי עליה מענה עד רגע זה. (התכתבות זו מצורפת אף היא).



כפי שידוע לך בוודאי, תלונתי אינה התלונה היחידה על התנהלות קורס זה ולראייה המייל שקיבלתי מכם היום בבוקר בנוגע להארכת הקורס והסיבות לכך.



כאשר הבעתי בפני גב' שקד את אי שביעות רצוני היא אמרה לי ואני מצטטת: "הפניה שלך תמוהה בעיני ואני לא מתכוונת להיכנס לנושא הזה." למרות ניסיונותיי החוזרים והנשנים במהלך השיחה לשים קץ לטרטור, סגרה בפני הגברת שקד כל יכולת לעשות כן.



מאכזב אותי כי מוסד לימודי העוסק בלימוד מקצועות ניהול ביניהם שיווק, משאבי אנוש ושירות לקוחות מתייחס ללקוחותיו באופן בוטה כזה. הייתכן כי זו ההתנהגות הארגונית שאתם משרישים לעובדיכם?



אני פונה אלייך בבקשה לסיים את מסכת הקשיים שהערמתם עלי מבלי שאצטרך לפנות לגורמים נוספים





בברכה

מאיה






כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה