פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס בנוגע לביטול עסקה נושא התלונה:
וינטר טל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וקצת נרשמתי כסטודנט חדש לקורס במכללת רעננה, שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה.
לאחר כמה ימים החלטתי לבטל את ההרשמה לקורס.
התקשרתי למכללת רעננה וביקשתי לבטל.
הנציגה שטיפלה בי אמרה לי שאין בעיה לבטל (כי גם ביטלתי בזמן של הרשמה רגילה ולא מאוחרת), אבל ה300 ש"ח של דמי ההרשמה לא יוחזרו.
עניתי שאין לי בעיה לשלם את הדמי הרשמה.
לאחר כמה ימים התקשרתי לברר בקשר לעסקה.
הנציגה שענתה לי אמרה שביטלו את העסקה (בדקתי עם חברת האשראי והעסקה לא בוטלה), יכניסו לי את הסכום של העסקה לחשבון והתשלומים ימשיכו לרדת (שילמתי 6 תשלומים בקרדיט).
עניתי בתגובה: "מה ז"א מכניסים לחשבון ומורידים תשלומים? אני לא מלבנת כספים".
ביקשתי מהם שיבטלו את העסקה כולה עוד לפני שירד התשלום הראשון.
אמרו לי לפנות למחלקת פניות.
פניתי למחלקת הפניות ואמרו לי שהתקבלה פניה והיא תענה בהקדם.
חיכיתי כמה ימים לאחר שאף נציג לא חזר אליי, התקשרתי, ושוב, אמרו לפנות למחלקת פניות ושם, שוב, אמרו לי שיחזרו אליי.
בינתיים אני מתקרב ל15 לחודש, זמן חיוב התשלום הראשון ולא חזרו אליי.
כמו כן, שלחתי להם מכתב חריף בקשר לנושא הביטול וכן צירפתי טופס ביטול עסקה.
עד עתה אף אחד לא התייחס אליי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה כוללת פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה