פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקפאת הלימודים אחרי שכל הכסף כבר שולם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל לפניי מספר חודשים, לפניי שני סמסטרים
לקחתי קורס מאקרו כלכלה, במועד הראשון נבחנתי ונכשלתי למועד השני לא יכולתי להגיע בשל מחלה
ועל כן נרשמתי למועד ג, כאשר אמרו לי שמועד ג הוא בתשלום.
כמה ימים לפניי המועד ג בעקבות אילוצים מהעבודה נודע לי שלא אוכל להגיע לבחינה במועד שלה.
התקשרתי לבטל את הבחינה והמועד האחרון לביטול הבחינה היה יום לפניי ועל כן הנציגה בטלפון אמרה לי שבכל מקרה יחייבו אותי.
כבר באותו הרגע התנגדתי בתוקף לשלם את הסכום הנדרש והנציגה הסבירה לי שאני צריך לפנות בפקס אליהם לצורך ערעור / ביטול התשלום
שלחתי אליהם את הפקס עם כל הפרטים והמידע.
הזמן עבר ושכחתי כבר מזה לגמריי...
כאמור הזמן עובר ואני כבר בסמסטר האחרון שהיה 2009א נרשמתי כבר לסמסטר הנוכחי, נרשמתי לבחינות והכל טוב ויפה
בתאריך 26.2.09 כשבועיים לפניי תחילת הסמסטר הנוכחי 2009ב התקשרתי כדי לברר מדוע לא קיבלתי עדיין את החומר לסמסטר הבא אליו נרשמתי והבחורה שענתה לי אומרת לי שאני נמצא בסטטוס של הקפאה.
שאלתי אותה למה ? והיא ענתה שבגלל שלא שילמתי להם את החוב עבור הבחינה מאז.... ושוב היא אמרה שאם אני רוצה אני יכול לערער
כבר התחלתי להתעצבן על כל הנושא וביקשתי לבטל את הקורס אליו נרשמתי בגלל שאני לא מוכן להמשיך ללמוד איתם בצורה שכזו.
היא הודיעה לי שעכשיו כדי לבטל את הקורס יגבו ממני 400 שקל ! ושבוע אחרי זה הסכום עוד יעלה, מה זה השטויות האלו ??
כשאני נרשמתי לסמסטר אף אחד באוניברסיטה לא הודיע לי שאני חסום
ידעו יפה מאוד לקחת סכום של 2200 שקל (שכבר שולם במלואו) ממני ועכשיו אחרי כל ההתנהלות שלהם הם רוצים לקחת ממני עוד כסף גם על ביטול קורס שאין לי אפשרות ללמוד אותו בגלל שאפילו את הספרים לא קיבלתי!
והסגה ממשיכה באותו זמן שאני מתקשר אליהם לברר זה בדיוק בשלב המבחנים של סוף הסמסטר
התעוררתי מוקדם במיוחד כדי להמשיך ללמוד לבחינה שיש לי שלושה ימים אחרי ואני מגלה שאני חסום במערכות, עד לרגע השיחה אתמול עם הנציגה האתרים היו פתוחים בפניי.
חסמו אותי לפניי בחינה ??? איפה נשמע דבר כזה ???
ושלחו לי מייל שאמר שהבחינות שלי לא יבדקו ואין לי שום אפשרות לעשות כלום
שלחתי להם מייל (בתאריך 27.2.09) לערעור על כל המצב הזה ומאז לא שמעתי מהם בכלל ! וכמעט חודש עבר מאז והסמסטר התחיל ואני נשאר מאחור
לא יכול לגשת למועד ב במבחן הראשון שנגשתי אליו בסמסטר הזה
לא יודע מה התוצאה של המבחן השני שניגשתי אליו כי הם כאמור לא בודקים את המבחנים שלי
הסמסטר התחיל וגם אם הייתי רוצה להמשיך ללמוד איתם אני בפיגור רציני בחומר
וכאמור שום תגובה מהם
בכל הזמן הזה אני התקשרתי עוד פעמיים למוקד בניסיון לזרז ולהבין מה קורה
התשובה של המוקדנים נורא פשוטה - "זה בטיפול"
שום טיפול ושום דבר כמעט חודש ואף אחד עדיין לא פנה אליי אפילו פעם אחת כדי לנסות להבין מה קורה ואיך אפשר להתקדם

אני נוכחתי לגלות את הפרצוף האמיתי והמכוער של האוניברסיטה הזו על בשרי
לקחו ממני כבר את כל הסכום לסמסטר הנוכחי התשלום היה בפעם אחת
אחרי זה חסמו אותי במערכות בתקופת מבחנים
בלי אפשרות לגשת למועדי ב ולדעת מה עלה בגורל המבחן השני
הסמסטר הנוכחי התחיל וגם בו המצב כבר אבוד ועגום
בקיצור הלכו לי שתי סמסטרים בגלל שלגוף כ"כ גדול כמו האוניברסיטה הפתוחה שאמור לתת שירות לוקח המון זמן להגיב ולהתייחס לסטודנטים שלו

אני מקווה שבעזרת האתר הזה אולי הדברים יזוזו יותר מהר
הייתי רוצה את כל הכסף שלי בחזרה במלואו כולל פיצוי על כל החוצפה
המתמשכת מצד גוף גדול כמו האוניברסיטה
שני סמסטרים פשוט הלכו ....

ברוך
כספי סוג הנזק :
יוחזר הכסף במלואו כולל פיצוי על כל הזמן הזה שעבר והסמסטר האחרון שלא הושלם פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
האוניברסיטה הפתוחה שם ותפקיד:
ברוך שלום, תגובה:
פנייתך התקבלה והועברה לטיפול במחלקת הישגים לימודיים.

לאחר קבלת התייחסותכם נוכל לדון בבקשתך לביטול הרשמתך בקורס 20441.

לידיעתך.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה