פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני תוך גרימת בזבוז זמן ארוך עקב פרסום מטעה נושא התלונה:
שורץ משה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי פרסמה האונברסיטה הפתוחה הודעה בעמוד השני של ידיעות אחרונות.
וזה לשונה
"האונברסיטה הפתוחה מציעה לראשונה תכנית לימודי הנדסת תוכנה (B.SC)
טלפון 09-7782222"
בשעה 12:30 התקשרתי למספר הנ"ל שהוא למעשה מוקד פניות הציבור
התברר שהפקידה בכלל לא יודעת על מה אני מדבר אבל למרות זאת המצליצה בפני להתקשר בין השעות 13-15 לד"ר מכאל בטלפון 09-7781291
שלושת רבעי השעה ניסיתי להשיגו אבל הטלפון צלצל ללא מענה.
חזרתי וצלצלתי שוב ללמוקד הפניות הפעם ענתה לי (לאחר המתנה ממושכת כמובן) גב' בשם רחל והיא המליצה לי על 2 שמות נוספים ד"ר ויסמן יאיר בטלפון 09-7781274 ופרופסור דוד בטלפון 09-7781257 .
כמובן בשעות המיוחדות להם ושוב אותה סאגה בזבוז זמן אדיר ואין מענה או יותר
האפרות להשארת הודעה מאופשרת רק לבעלי קוד כך שאפ' הודעה מוקלטת לא יכלתי להשאיר.
ושוב התקשרתי למוקד פניות כשהפעם ענה לי גבר שכמובן גם הוא לא ידע על מה אני מדבר .
ולו כבר היתה הצעה מקורית
תתקשר למחלקה למדעי המחשב אולי הם יודעים משהו.
כשבקשתי ממנו סמכות גבוהה יותר או מוקד לתלונות אזי לקח ממני את מספר הסלולרי שלי והשיב לי שתוך 48 אקבל פניה (באמת תודה מקרב לב)
אני חושב שזה יחס מעליב ומכפיר וכדאי שהציבור ידע איזה סוג של טיפול ושרות אפשר לקבל מהאונברסיטה הפתוחה וכן את טיבם של הודעות שהם שמים בכותרת כשהמערכת אינה מודעת לכך .
תודה
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
יחס הולם פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
עליזה אלרהנד, מנהלת המ שם ותפקיד:
הנושא בבדיקה. . תגובה:
נחזור אליך בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה