פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה, חוסר התייחסות, יחס דוחה ומגעיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-1 לאפריל יצרתי קשר עם המרכז הטלפוני שלכם על מנת להפסיק את לימודי בסמסטר החורף, התשובה שקיבלתי היא "נחזור אלייך".

לאחר שלא קיבלתי תשובה במשך מספר ימים התקשרתי שוב בתאריך ה-4 לאפריל, גם שם לא ידעו מה לעשות, וציינו שאחראי יחזור אלי.
שוב לא חזרו אלי, ובתאריך ה-6 לאפריל התקשרתי שוב, וביקשו שאשלח מייל למוקד בכתובת [email protected].
שלחתי מייל עוד באותו היום תוך ציון שמי, ותעודת זהות, והפעם קיבלתי תשובה ב-7 לאפריל, והם אמרו שהם העבירו את הבקשה למרכז ההרשמה שלהם.

לאחר כ-20 יום ללא קבלת תשובה, שלחתי שוב מייל בנושא, וקיבלתי תשובה שזמן מענה לפניות הוא כחודש.
כמו ילד טוב ירושלים, המתנתי מעל לחודש, ובתאריך ה-20 למאי, שלחתי שוב מייל, ושאלתי מה בדיוק קורה עם הבקשה שלי.
קיבלתי תשובה שפנייתי הועברה למרכז ההרשמה.

היום ה-10 ליוני, מעל לחודשיים מאז הבקשה, לא נוצר עימי קשר, לא נשלח אלי מידע כלשהו, לא פנו אלי במייל או בטלפון.
כלום.

הייתי מצפה ממוסד אוניברסיטאי מכובד, להתייחס ללקוחותיו (ובפרט לקוח, כי איני לומד שם, ואחרי הטרטור המביש, איני מעוניין גם ללמוד בעתיד)

פשוט גועל נפש שאני צריך לרדוף אחריהם לקבל תשובות, זה לא יחס.
ההרגשה היא שרק כסף אתם יודעים לקחת, אבל לתת את המינימום יחס ולקבל תשובות ומענות, פשוט אין.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה