פרטי התלונה

תלונות האוניברסיטה הפתוחה

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה כספית ללא אישורי נושא התלונה:
רביץ לנה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
קמפוס מל"י סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני תלמידה באוניברסיטה הפתוחה זה שנה שלישית. אני מסיימת את התואר שנה הבאה וכחלק מתוכנית הלימודים לקראת סוף התואר הגיעו לי 2 קורסים חינם ממאזן השמ"א. לאחר בירור מול היועצת ובבירור עם הפקיד שחייב אותי בקמפוס מל"י אושר לי 4 קורסים כאשר יתרת התשלום היא 430 שח. נרשמתי ב14.6.11 לאחר כשבוע וחצי גילית שהאשראי שלי חוייב בלא פחות מ3400 ש"ח! לאחר בירור עם המוקד של האוניברסיטה נוכחית לדעת כי שינוי קורס אחד בשני מבטל את הזכאות למאזן שמ"א ולכן חוייבת בסכום מלא ללא ידעתי! החיוב הגבוה חסם לי את המסגרת של האשראי ואין ביכולתי לעמוד בתשלום זה. לאחר שיחה ארוכה עם המוקד והבהרה של האי הבנה הובטח לי ב23.6.11 כי תוך 3 ימי עסקים אני אראה ביטול של העסקה. חיכיתי אך הביטול לא נעשה. ב29.6.11 פניתי למוקד שוב אך לא יכלו לעזור לי בטענה כי הרכזת הרשמה אינה נמצאת למרות שהבהרתי כי אני במצב נדיר עקב אי היכולת של להשתמש באשראי בעקבות החיוב. ב30.6.11 הובטח לי שוב שתעשה ביטול עסקה ואני אראה את הביטול ב1.7 אך שוב הביטול לא בוצע. והיום ה3.7.11 אין באפשרותם לעשות כלום כי מסתבר שאין להם חשמל ואין היום אף אחד שיכול לטפל בבעיה או לתת לי תשובה ללמה העסקה לא מבוטלת. בשיחה עם חברת האשראי התברר לי כי הם יכולים לעשות את הביטול בשיחת טלפון פשוטה אך בנתיים אני שבוע וחצי ממתינה וכרגע נראה שאין אמת בהבטחותיהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

האוניברסיטה הפתוחה שירות לקוחות

, תגובה:
שגית יעקבי, מנהלת מוקד שם ותפקיד:
1. חוק הגנת הצרכן אינו חל על לימודים אקדמיים
2. האו"פ אינה ערוכה לטיפול בתלונות אנונימיות
3. הסטודנט/ית מוזמנת לפנות בכל ענין ישירות לאו"פ באופן עצמאי או באמצעות מיופה כח כדין
תגובה:
יזמנו פניה במייל לסטודנטית וביקשנו את פרטיה האישיים והעברת תלונה מסודרת באמצעות האפיקים המיועדים לכך, על מנת להעביר את פנייתה לטיפול המחלקה הרלוונטית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה