|
|
|
|
|
|
לא עונים לטלפון או עונים אחרי המתנה ארוכה ולא הגיונית |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחדשיים פניתי אלהם בטלפון ובפקס לבירור יתרת חובה לא מקובלת עלי בקופת גמל דפנה . הבטיחו לענות לי כיצד נוצר חוב לא סביר זה . עדיין לא קיבלתי תשובה ולטלפון עונים לי .
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק מסד שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|