פרטי התלונה

תלונות בנק מסד

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מסדשעות פתיחה בנק מסד גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עונים לטלפון או עונים אחרי המתנה ארוכה ולא הגיונית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחדשיים פניתי אלהם בטלפון ובפקס לבירור יתרת חובה לא מקובלת עלי בקופת גמל דפנה . הבטיחו לענות לי כיצד נוצר חוב לא סביר זה . עדיין לא קיבלתי תשובה ולטלפון עונים לי .

בנק מסד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה