פרטי התלונה

תלונות בנק יהב

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק יהבשעות פתיחה בנק יהב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בלקוח נושא התלונה:
אלדד בן ציון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ויצמן 14 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני אלדד בן ציון מבקש להתלונן על הפקידה בשם תמי, מבנק יהב סניף 130 בתל אביב, על חוסר כבוד וזלזול בלקוח, ולהלן המקרה בתאריך 13/5 יצא לי מהחשבון צק עס 6900 אולם לא הספקתי להפקיד בתאריך הנל, ישר התקשרתי ליהב ישיר והסברתי שאצליח להפקיד בבוקר את הסכום הנל מהסיבה שפשוט פיספסתי את הבנק והפקידה אמרה שאין בעיה, היא מוציאה הודעה לסניף שימתינו עם הצק עד סוף היום, אולם להפתעתי בבוקר בדקתי את חשבוני ונוכחתי לדעת שהצק הוחזר, כשהתקשרתי לשאול מדוע? ענתה לי תמי ברוב חוצפתה, שהיא מחליטה אם לאשר את הצק ולא הפקידה, וכשהסברתי לה שהיא יכולה לבדוק את העשר צקים האחרונים ולראות שתמיד ההפקדה הייתה בזמן, רק הפעם פיספסתי את הבנק, היא המשיכה בחוצפתה, ואמרה הסברתי לך שאני הסמכות הבלעדית, ואני לא יכולה להמשיך את השיחה אני עם אנשים בלה בלה בלה, ואז ניתקה לי את הטלפון בפרצוף! רציתי לציין א' שהיא לא סמכות ולא בלעדית היא כולה עוד פקידה, ב' החוצפה והסגנון דיבור המתנשא שלה גורמים לי לבחילה, אודה לכם אם אוכל לקבל תגובה הולמת! תודה!
עלבון סוג הנזק :
גערה, נזיפה, השעיה, פתרון נדרש :

בנק יהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה