פרטי התלונה

תלונות מרכנתיל דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון לתת שירות נושא התלונה:
בין שימול סלומון שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכנתיל דימונה כתובת:
תיאור הבעיה:
הכספר בבנק לא היה מוכן לתת לישירת. רציתי כהרגלי מיזי שנים לשלם את חשבון החשמל במזומן כולל העמלה. הכספר הודיע לי שהם מפסיקים לתת את השרות הזה שזהו שירות חובה . פניתי לסגנית הגברת רוחמה בנישו וזאת אמרה לי שהם הפסיקו לתת את השירות של תשלום חשמל במזומן עושים זאת רק דרך חשבון הבנק יצאתי מהבנק כעבור כעשרים דקות חזרתי ואמרתי לסגנית רוחמה בנישו שאני אגיש תלונה תכף היא ביקשה שאני לא אגיש תלונה והיא ניגשה וביצע את הפעולה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר את השרות של תשלום מזומן עבור כול התשלומים זאת חובת הבנק וכמו כןלקבל מיכתב היתנצלות פתרון נדרש :

מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה