|
|
|
|
|
|
אי רצון לתת שירות |
נושא התלונה: |
בין שימול סלומון |
שם/כינוי: |
יום שני 08 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מרכנתיל דימונה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הכספר בבנק לא היה מוכן לתת לישירת. רציתי כהרגלי מיזי שנים לשלם את חשבון החשמל במזומן כולל העמלה. הכספר הודיע לי שהם מפסיקים לתת את השרות הזה שזהו שירות חובה . פניתי לסגנית הגברת רוחמה בנישו וזאת אמרה לי שהם הפסיקו לתת את השירות של תשלום חשמל במזומן עושים זאת רק דרך חשבון הבנק יצאתי מהבנק כעבור כעשרים דקות חזרתי ואמרתי לסגנית רוחמה בנישו שאני אגיש תלונה תכף היא ביקשה שאני לא אגיש תלונה והיא ניגשה וביצע את הפעולה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחזיר את השרות של תשלום מזומן עבור כול התשלומים זאת חובת הבנק וכמו כןלקבל מיכתב היתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|