פרטי התלונה

תלונות מרכנתיל דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ועגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מעלות תרשיחה כתובת:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר הגעתי לבנק מרכנתיל דיסקונט סניף מעיליא עקב מצב כלכלי מסובך שכלל בו החזר שיקים כדי להסדיר את הנושא פניתי פקיד בשם רמון בכדי להגדיל את המסגרת לפחות באופן זמני כדי שבהמשך לא יחזרו עוד שיקים רמון הפנה אותי לסגן מנהל הבנק בשם פיליפ כי אין בסמכותו לעשות כרצוני פניתי לסגן ונאמר לי שזה גם לא בסמכותו אלא רק המנהל יכול לעזור ביקשתי אם אוכל להפגש עם המנהל ופיליפ הסגן אמר שיטפל בזה ומחר בבוקר יחזור אלי עם תשובה יום למחורת לא חזר אלי וכשהתקשרתי נעניתי בזלזול שלא היה לו זמן ותכף יגש למנהל כעבור שעתיים חצי שעה לפני סגירת הסניף התקשרתי שוב ופליפ אמר שאין מה לעשות ושצריך לחכות למשכורת בעשירי לחודש ורק אז ניראה כמה תצטרכו ואז נאשר עניתי בשנתיים חוזרים שיקים אני משלמת עמלה לבנק ולאי אר אן שגובים מימני הוא ענה שאין מה לעשות ואם אני רוצה שאני אגיע לבנק בבוקר ואדבר עם המנהל השיחה הייתה ביום חמישי ביום שישי הגעתי לבנק בתשע המנהל לא היה שאלתי אם יהיה אמרו רק יום שני הגעתי יום שני בארבע אחה׳צ הוא לא היה הסגן אמר שהוא היה בחופש ומחר יהיה הגעתי יום שלישי באחת עשרה בבוקר ושוב לא נמצא כששאלתי את הסגן ענה בחיוך תבואי מחר בבוקר לא התייאשתי ואכן ביום רבעי שזה העשירי לחודש וכל השיקים כבר כמעט חזרו הייתי חייבת הגעתי לבנק בשעה עשר בבוקר ושוב נאמר לי שהוא איננו ומחר בתשע להגיע אז אני שואלת את עצמי האם זה מקרה של גזענות אולי? זה בנק בכפר ערבי ואני יהודייה הייתכן? מצד שני אולי ההתנהלות שם לקויה ואינם אשמים כלל אני עם תינוק מגיעה ועוזבת הכל אין לי איך ללכת לקניות עוד שני שיקים ואהיה מוגבלת וכל זה כי הגעתי בראשון לחודש בכדי להקדים תרופה למכה שבסופו של עניין הגיעה ועוד דבר ששכחתי לציין הסגן פיליפ אמר שלא בסמכותו להגדיל לי את המסגרת אך אם ארצה יתן לי הלוואה ואני שואלת את עצמי הגדלת מסגרת בחמשת אלפים שקלים לא בסמכותו אך הלוואה בסך עשרת אלפים שקלים כן בסמכותו ואם בכלל מהי סמכותו של סגן מנהל במצבים שכאלו אם לא נציג המנהל ומחליפו כשאיננו כניראה שבבנק הזה אין סמכות לאף אחד וחבל מתכוונת לפעול ולא לשתוק אפרסם סיפור זה בכמה אתרים שרק אוכל ואם יהיה באפשרותי לסגור את חשבוני ולעבור לבנק עם יחס אנושי ואכפתי אעשה זאת תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה