|
|
|
|
|
|
העלמת כספים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 ספטמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שפרעם |
כתובת: |
620 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, הנדון : שירות מזעזע בבנק מרכנתיל סניף שפרעם וזלזול בלקוח ובכספיו
בתאריך 08/09 בסביבות השעה 16:10 הגעתי לסניף הבנק בשפרעם בשביל לבצע הפקדת מזומנים דרך הכספומט אך המערכת נפלה באמצע ההפקדה והכרטיס נתקע חכיתי הרבה שזה ישתחרר אבל שום דבר לא השתנה, נכנסתי לסניף הסברתי המקרה והוציאו לי את הכרטיס וביקשו שאני אמשיך את ההפקדה בבנק והדגישו שאני אראה את הסכום שהפקדתי דרך הכספומט תוך 3 ימי עסקים (מדובר על סכום של 300שח) חכיתי כמה ימים ולצערי שהסכום לא הופיע בחשבון העו''ש שלי התקשרתי לסניף הם אמרו שיבדקו ויחזרו אלי, כמובן אף אחד לא חזר אלי עד היום !! כמעט כל יום מנסה לתפוס אותם בטלפון אבל אין מענה.. משאיר להם הודעות שיחזרו אלי ואף אחד לא חוזר(אני לא גר בשפרעם ואין באפשרותי להגיע פיזית לסניף).
בקשתי היא לשחזר מצלמות ולבדוק המקרה ולזכות את חשבוני במה שמגיע לי.
תודה
|
עלבון |
סוג הנזק : |
קבלת כספי במלואו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|