פרטי התלונה

תלונות מרכנתיל דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיווח שיקרי לגבי אירוע התלונה שלי 13.9.2010 נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי תשובה מהיחידה לטיפול בפניות הציבור של מרכנתיל זאב ניב סימוכין 00006342 מיום 13.9.2010 בחיפה במרכז הכרמל הנידון מנהל הסניף אסולין מסר. כל מה שדיווח לכם שיקרי: הוא היה במשרדו לבד כשפניתי אליו ודיבר שיחה פרטית בטלפון ואמר לי לחכות ואחר כך קיבל אותי ולא התנצל על שום דבר ולא הסביר לי כלום על הכספומט אלא אמר שאפנה לבנק שלי וזה לא הבעיה שלו.לעולם לא פניתי אליו טלפונית כי עם אדם אלים ורבלית והתנהגותית כמותו לא היה לי שום סיבה לחזור אליו . תאמינו למי שתירצו זו הבעיה שלכם עכשיו. אני אליכם לא חוזרת
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה