פרטי התלונה

תלונות מרכנתיל דיסקונט

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בבקשה להלוואה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עבור – המחלקה לפניות הציבור – מרכנתיל דיסקונט

מאת – פוסטרנק שירלי, ת.ז. 029045788


הנדון – טיפול בהלוואה


א.ג. נכבדים,

אני פונה אליכם בעקבות שרות לקוי אותו אני ממשיכה לקבל מהסניף הראשי שלכם בת"א.
לפני כשנתיים פניתי לקרן תבור וביקשתי הלוואה לעסק שלי – גני ילדים במודיעין, ואושרה לי הלוואה בסך של 450000 ₪.
הבקשה הועברה לטיפול בסניפכם הראשי בת"א, ומתוך הסכום הנ"ל אושרה לי הלוואה בגובה 200000₪.
בימים אלו פניתי לקבלת יתרת הסכום ולאחר שמקרן תבור הועברה אליכם המצלה לאשר 300000 ₪ נוספים, אני ממתינה לטיפולכם.
ההמלצה לאשר הועברה אליכם מקרן תבור בתאריך 26/7/11, ולאחר שלא שמעתי מכם כלום, פניתי אליכם בתאריך 10/8/11.
בפנייה הראשונה נעניתי באדיבות רבה, אפילו התנצלו בפניי על כך שבקשתי עדיין לא טופלה והובטח לי כי אקבל תשובה ביומיים הקרובים. לאחר שלא התקבלה תשובה, פניתי אליכם ושוחחתי שוב עם אותו אדם ביום רביעי 13/8, אז כבר ננזפתי, נאמר לי שהוחלט לאשר לי שוב סכום של 200000 ₪, ושאני צריכה להגיד תודה כי הוא היה על הסף לא לאשר כלל את ההלוואה. הסברתי לו שמאחר ומדובר בגני ילדים והכסף נועד לשיפוץ העסק לקראת הגדלתו בספטמבר, הנושא מאוד דחוף לי.
נאמר לי שעד יום א', 17/8, ייצרו איתי קשר ושעלי להיערך לכך שזה ייקח שבוע, מאחר שישנה ועדה שצריכה להתכנס בעניין.
היום עבר כבר שבוע, עדיין לא חזרו אליי. בבוקר התקשרתי והשארתי הודעה שוב לאדון שעוסק ומטפל בעניין ועדיין לא חזרו אליי.
הכסף לא נועד לבזבוזים, הוא למטרה עסקית, ולאחר שטלפונית נאמר לי שסכום מסוים כן יינתן, אני כמובן בונה על כך וזמני הולך ופוחת.
אני מבינה כי בידכם הזכות המלאה לבדוק ולהחליט אם וכמה כסף לאשר, ואינני מתלוננת על כך, אבל כן מחובתכם, לפחות לפי הצהרותיכם, לתת מענה ושרות ללקוחותיכם ולאלו הפונים אליכם.
הכסף הינו הכרחי עבורי ואני לא מבינה למה צריך לדבר אלי בזלזול ובחוסר כבוד, ולמה שלושה שבועות לאחר שההמלצה לאישור הועברה אליכם מקרן תבור עדיין היא לא טופלה.
אני משלמת את ההלוואה הישנה ללא כל בעיה, מעולם לא החסרנו תשלום, וכבר פניתם אליי פעמיים להציע לי לנהל את חשבוני העסקי אצלכם, כמובן שבפניות אלו הייתם מאוד אדיבים ומכבדים, חבל שבפניות מסוג אחר אתם גורמים לאנשים להרגיש פושעים, שרודפים אחריכם כאילו אנחנו מבקשים נדבות. קרן תבור עובדת מול בנקים נוספים ואילו ידעתי שכך תטופל בקשתי הייתי מבקשת להעביר את ההמלצה לבנק אחר.
אני פונה אליכם בבקשה לבדוק את העניין ולשים סוף לחוסר ההתייחסות, הזלזול וחוסר הרצינות בה טופלה הבקשה.

בכבוד רב, ובתודה רבה מראש,
שירלי פוסטרנק, 050-5418118, פקס 0779230232.

*אני מדגישה כי בטלפון נאמר לי שההלוואה מאושרת בסכום של 200000 ₪ ובהזדמנות זו הייתי שמחה לבדוק שנית, מדוע אי אפשר להעביר את הסכום במלואו, בטח לאור כך שאני משלמת ללא בעיה את ההלוואה הקודמת.
זלזול סוג הנזק :
סיום טיפול מהיר בבקשה פתרון נדרש :

מרכנתיל דיסקונט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה