פרטי התלונה

תלונות הבינלאומי הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הבינלאומי הראשוןשעות פתיחה הבינלאומי הראשון גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש בכרטיס אשראי שעדיין לא התקבל מהבנק. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' שער העמק, נתניה כתובת:
022 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות בנק בינ"ל בסניף ת"א. בחודש דצמבר פנה אלינו הבנק טלפונית והמליץ לנו להזמין כרטיס אשראי שני ללא עמלה. בהתאם לכך, הזמננו כרטיס אשראי נוסף לזה הקיים אצלנו. היות ואנחנו גרים במושב באזור השרון, ביקשנו שישלחו אותו לסניף הבנק בנתניה. לאחר כמה ימים הודיעו לנו שהכרטיס מחכה לנו בבנק. הכרטיס לא היה דחוף לנו, ומתוך ביטחון מלא בבנק, לא מיהרנו להוציא את הכרטיס, ותכננו להוציא אותו כשנזדמן לאזור. ב-21 לינואר התקשרו אלינו מהבנק לבדוק מה קורה עם המינוס שלנו. מאחר שלמיטב ידיעתי לא היינו במינוס, בדקתי את החשבון, והתברר שבתאריכים שונים נמשכו בעזרת הכרטיס שמעולם לא קיבלנו סכומים שהגיעו לסך 6,600 ש"ח.
הבנק הסכים איתנו שהכרטיס מעולם לא הגיע לידינו, אבל משום מה הוא מעדיף להשאיר את החשבון שלנו במינוס (למרות שבנדיבות רבה הציעו לנו להגדיל את תקרת המשיכה), עד שתסתיים הבירוקרטיה ועניני הביטוח ועוד, במקום לאפשר לנו לסגור את החשבון ולהימלט מהבנק מיד. לא קיבלנו הנחיות מדוייקות בנוגע לפעולות שעלינו לבצע, וכך הגשת התלונה במשטרה התעכבה ועיכבה את המשך הטיפול בבעיה. חשוב לנו ליידע לקוחות בסניף נתניה על הגניבה, גם אם בוצעה ברשלנות מצד גורם בבנק שמסר את הכרטיס לאדם זר ללא הוכחת זהות, ובמיוחד
אם היא בוצעה בזדון ע"י גורם בבנק שלקח את הכרטיס בעצמו.
-קשור או לא קשור: במהלך גילוי הגנבה התברר שפג תוקף כרטיס האשראי הראשי שלנו. הפעם שלחו את הכרטיס החדש לסניף קרית השרון בנתניה, ושם החלפתי אותו. עד שהספקתי להגיע הביתה, התקשרו מביטחון ויזה להודיע על שימוש חשוד בכרטיס- מסתבר שפרטי הכרטיס הגיעו באופן עלום לידי אישה נתנייתית בשם "אוקסנה" שרכשה באמצעותו פרחים.
כרגע אנחנו כבר לא יודעים על מי אפשר לסמוך ומה לעשות. החשבון שלנו מושבת, ואנחנו מרגישים חשופים.
נשמח לתשובה מעודדת ומחזקת, איתן ואיילת.
כספי סוג הנזק :
נשמח לעצה פתרון נדרש :

הבינלאומי הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה