פרטי התלונה

תלונות הבינלאומי הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הבינלאומי הראשוןשעות פתיחה הבינלאומי הראשון גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינויים במשכנתא שלא טופלו מעל חצי שנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ התחלנו בתהליך מחזור משכנתא בבנק.מאז הגענו לסניף פעמים רבות ובקשתנו טופלה רק בחודש הפטמבר בצורה חלקית בלבד (לא כל ההלואות שונו, למרות שגבו מאיתנו עמלות עוד בקיץ). בנוסף לכך חויב חשבוננו במשך מספר חודשים תשלומים עודפים והפקידה במשכנתאות (יש לציין שמדובר בבחורה נהדרת שנראה שבאמת מנסה לעזור לנו) בסניף לא יודעת על מה חויבנו. בבירורים עם הסניף לא עולה דבר, כל פעם מבטיחים תשובות, אך לשווא. אנו כבר לא יודעים מה לעשות ובנתיים אנו משלמים כספים מיותרים לבנק (ריביות, וכו' - מאז השינוי עלו הריביות + בזבזנו זמן יקר והמחזור + קיצור התקופה נהיו כבר פחות משתלמים).אנו מבקשים שגורם בכיר בבנק הבנלאומי למשכנתאות יבדוק את התיק שלנו מהתחלה ועד הסוף ובהקדם האפשרי (נשמח אם זה יהיה בתיאום עימנו, שנוכל להסביר מהתחלה מה ביקשנו, כי ההרגשה היא שכבר אף אחד לא יודע מה נעשה ומה ביקשנו לבצע).יש לציין שמכתבים ששלחנו עד כה לא נענו אפילו פעם אחת. בנוסף להפסדים כספים רבים מצידנו בזבזנו זמן יקר מאוד ואנו מרגישים שמזלזלים בנו ולא מטפלים בבקשתנו כראוי (נראה אפילו שלא מטפלים בכלל...כי המכתבים שנשלחו לא נענו כלל).
כספי סוג הנזק :
שאחראי על משכנתאות יצור איתנו קשר ויבדוק את תיק המ פתרון נדרש :

הבינלאומי הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה