פרטי התלונה

תלונות הבינלאומי הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הבינלאומי הראשוןשעות פתיחה הבינלאומי הראשון גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות לא עניינית ומביישת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
ראשון לציון כתובת:
סניף ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חוב שלי לבנק , שהיה בטיפול משפטי נסגר לאחר עמידה בהתחייבות ולראייה ב-20/12/2005 נשלח אלי טופס ממדינת ישראל בית במשפט (מיוצג ע"י עו"ד דוד סופר) המיידע כי התיק מס' 01-045259-05--2 נסגר מהסיבה: בקשת הזוכה (הבנק הבינלאומי).
ביום 3/1/05 קיבלתי הודעה מהבנק בדבר העברה בשקלים בסך 8250.72 לחשבון 661066 ובמקביל הודעה על זיכויו של החשבון באותו יום באותו סכום. (יש לציין כי פעולה כזו התבצעה בעבר על סך 2000 ש"ח) אך זו הייתה במהלך החזרת החוב.עתה כשסיימתי לשלם את כל החוב ואיני מנהלת כלל פעולות בחשבון (אני בבנק דיסקונט) ביקשתי מהסניף להסביר לי מה מהות הפעולה. הפקידה התעקשה לא לומר כלום היות והחשבון בטיפול משפטי.
א. תמוה בעיני שיכולים לבצע פעולות שלא אישרתי אותן ולא לתת לי הסבר כבעלת החשבון (להערכתי אין קשר למצב משפטי או לא זו פעולה שהתבצעה בחשבוני וזכותי לקבל הסבר על מהותה).
ב. אם הבנק סגר את התיק לאחר כל תשלום החוב מדוע איני רשאית לברר פעולה שהתבצעה בחשבון ולקבל תשובה מעו"ד בתאריך שלאחר סגירת החוב על פי ההסכם.
ג. פעולות אלו נראות חשודות ואולי אף לא חוקיות ולי אין זכות לברר את מהותן.
ד. המידע מגיע מהבנק ולא מהעו"ד כי הרי כל הסכומים אף הם הופקדו בסניף.
כל חודש קבלתי פרוט על הסכום שהופקד מהבנקץ

עלבון סוג הנזק :
מענה והסבר על דרך התנהגות הסניף בראשון לציון פתרון נדרש :

הבינלאומי הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה