פרטי התלונה

תלונות הבינלאומי הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הבינלאומי הראשוןשעות פתיחה הבינלאומי הראשון גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"דמי טיפול" בחשבוני הנמצא בזכות מיום "תחילתו" 1997 !!!! נושא התלונה:
נגרי זכריה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים שנקין כתובת:
תיאור הבעיה:
סוג הנזק,1,2,3,4 , לאחר שימוש של כ-15 שנה בשרותי בנק הבינלאומי סניף שנקין גבעתיים, ובזכות אדם מקסים ניסים שלצערי יצא לגימלאות ,דרכו ובזכותו
בהדרכתו המקצועית ,היעילה תמיד בחיוך ,ובשקט ,לקחנו משכנתא , שילמנו את כל הסכום , ורק לאחרונה בקשנו להעביא את חשבוננו לבנק ,יהב . הגיעה רעייתי
יהודית לסגור את חשבוננו-249955 ,הציעה לה פקידה מסויימת להשאיר 19.22 ש'ח בחשבון ! כי הרי גם לי זכריה יש שותפות בחשבון הנ''ל וגם אני חייב לחתום על סגירה!!, באותו בוקר ובשיחה שהתקיימה בין רעייתי לבין הפקידה הובהר חד משמעית ש"העמלה" עבור "טיפול" מיוחד בכסף שלנו במשך 3 ימי "עבודה" .כמובן שבאותו יום הופעתי גם אני אצל אותה פקידה
ש"הורידה"לי כ-12 ש'ח כמדומני דמי שמירה/טיפול !!!! בחיוך הסברתי לה שאיני מוכן לדמי הטיפול המיוחד!!, הפקידה ניגשה למנהלת גב' קטי ,וגם היא לאחר שיחה ממושכת.. סירבה ל"וותר" על הקנס שמגיע לי. עלי לציין שהפקידה הבחינה ,או הבינה , שכנראה הלקוח(אני) הפעם לא מרוצה בלשון המעטה!
והחליטה להעניק לי מחשבונה הפרטי את דמי הטיפול ....
החלטתי לאחר דקות ארוכות לוותר ול"תרום" את ששת השקלים שנותרו לזכותי לאחר קיזוז העונש/ הטיפול בכספי , נ.ב. כל השנים בהם התנהל החשבון אצלכם אני בטוח שלא חרגתי"קשות" אם בכלל ,ורוב הזמן אם לא כל הזמן הייתי בזכות ועל זה לא קיבלתי שום פרס!!!!
בקשתי לשלוח אלינו הבייתה צ'ק על סך של שישה שקלים ה"יתרה" כביכול
שנשארה לטענתכם... ,ניסיתי לדבר עם המנהלת אך למרות שחיכיתי ליד הדלת והיא הבחינה בי ,לא היה לה זמן פנוי ולו.....
טעות קטנה של רעייתי שבבוקר אותו היום היא לא משכה את כל יתרת הזכות! ואז מה הייתם עושים???
אז נחזור לפתיח! 1
עגמת נפש מ"הבנק שלי" הבילאומי
2.עלבון אישי מהצוות וההנהלה שכך לדעתי לא מתייחסים ללקוח
3.ההפסד הכספי ,אותו אני "מאשר" להשאיר אצלכם לעזרה...
4.בזבוז זמן ,,,לא רשמתי לצערי... כמה התעכבתי על 19.22 ש'ח לפני
חיוב הטיפול המיוחד ביתרת הזכות שלי....
5. ונכון שטעיתי אך נבצר ממני לסגור את חשבוני מוקדם יותר.

אני בטוח שנסיונכם הרב ומהידע המקצועי שלכם כולנו יודעים שהלקוח "אולי" לא תמיד צודק אך תמיד הוא נשאר לקוח... פתרון נדרש :

הבינלאומי הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה