|
|
|
|
|
|
תלונה לגבי סגירת חשבון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
101 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתחילת ינואר הגעתי לבנק בכדי לסגור את חשבוני בבנק הבינלאומי בכיכר רבין . נתקלתי בפקידה נחמדה שהחתימה אותי על כל הטפסים יש לציין שאני בסניף הזה כ 10 שנים ובשנים האחרונות הפקידות כל הזמן מתחלפות ולכן אני לא זוכרת שמה לאחר שחתמתי היא הבטיחה לי שתוך חודש כספי הפיקדון ישוחררו ואני לא אצטרך להגיע לבנק בשנית שכן יצאתי מהעבודה במיוחד לחתום על הטפסים . מתחילת חודש פברואר התקשרתי אין ספור פעמים ושלחתי פקסים עם פרטי הבנק החדשים נציגה בשם אורלי הבטיחה לטפל בי אישית ועוד הביאה לי לדבר עם אחד המנהלים הבכירים בנסיון לשמר אותי . שום דבר לא נעשה הכסף לא הועבר והחשבון לא נסגר דיבר איתי נציג בשם משה שהבטיח שמישהו יחזור אליי אני כבר כחודש מנסה שיסגרו לי את החשבון לעזאזל !!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
סגירת החשבון באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הבינלאומי הראשון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|