פרטי התלונה

תלונות הישיר הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות השירות הולכת ויורדת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של הישיר הראשון מזה 12.5 שנים
1. בתחילה היה מספר חינמי 1800
2. אחר כך ביטלו אותו אבל כאשר ההמתנה היתה ארוכה ניתן היה להשאיר טלפון
3. ההמתנה לבנקאי קצרה יחסית אבל בירור פשוט כמו קנס על פירעו מוקדם של פק"ם מצריך את "קשרי לקוחות" ושם ההמתנה ארוכה (חיקיתי מספר פעמים כ10 דקות וניתקתי לפני שהשיבו לי". ניתן להזמין שיחה עם קשרי לקוחות רק דרך האינטרנט והם חוזרים תוך 48 שעות מתי שנוח להם כך שלא פעם התקשרו כאשר הייתי בישיבה או ישיבה בשירותים.
4.לעיתים יש תקלה בחיבור למערכת ויותר מפעם אחת איש התמיכה אמר לי "כניראה שיש עוד אדם עם אותה תעודת זהות או דרכון כמן שלך". דבר שניראה לי תמוהה ביותר מה עוד שלאחר מספר דקות הצלחתי להיכנס ללא בעיה למערכת.


תודה
דרור

הישיר הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה