פרטי התלונה

תלונות הישיר הראשון

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא הוגן ללקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוני להתלונן בראופן רשמי בכל הקשור לטיפול המזעזע שקיבלתי מהבנק בשבועות האחרונים.
לאחר ביטול כרטיס האשראי שלי, שלא להגיד שאף אחד לא חשב להודיע לי על זה. אני מתנהלת מול הבנק כבר בערך שבועיים ברדיפה שינפיקו לי כרטיס אשראי חדש או לפחות כספומט.
ככל הנראה הבנק החליט שיש לקוחות שמגיע להם שירות ויש כאלה שלו, אני באופן שוטף צריכה להתקשר קבוע כל יומיים לבדוק שכל טופס או בקשה שלי נקלטו במערכת..
מבטיחים לי כל פעם שיחזרו אליי עם תשובה כזאת או אחרת וזה לא באמת קורה.
היום לאחר שניהלתי שיחה מאוד ברורה ביום ראשון בתאריך 6.6.10 לגבי הזמנת כרטיס חדש שהובטח שיגיע עוד 3-4 ימים, התברר שלא רק שהכרטיס שלי לא יגיע גם ההזמנה שלו בוטלה כי מסתבר שלא התקבל תצלום תעודת סטודנט שלי שנשלח בפקס.
כל זה נאמר שכאשר אני ניהלתי את השיחה אתמול, אף אחד בכלל לא טרח לבדוק או להודיע לי שעדיין מחכים לתעודה או שהפקס לא הגיע והיום אחרי 5 ימים כאשר התקשרתי לבדוק שהכרטיס שלי הגיע התברר לי מבחורה נחמדה שהיא צריכה להזמין לי את הכרטיס שוב וכשאני אמרתי שאני רוצה לדבר עם האחראי היא פשוט התעלמה ועברה לנושא אחר..

אין לי שום סיבה להרים את הקול שלי או לצעוק, ואני גם לא אבזבז את הכוחות שלי.

אני כן אכתוב ואדבר עם כל גורם אפשרי שאני אוכל למצוא על מנת שהטיפול והיחס הנוראי של הבנק לא יעבור על סדר היום.
זהו בנק ללא סניפים ולכן המחוייבות שלכם היא לחזור ולהודיע ללקוחות שלכם טלפונית על כל בעיה.
אני בהחלט לא זאת שאמורה לעשות יותר מ15 שיחות אליכם כאשר חלקן אפילו לא מוזנות למערכת. זה הופנה לתשומת ליבי לאחר שהתקשרתי כמה פעמים והודעתי על שיחות שנעשו כמה ימים לפני ולא הייתה כל הזנה עליהן במערכת!
עוגמת נפש סוג הנזק :

הישיר הראשון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה