|
|
|
|
|
|
אי טיפול בדיווח על מכולת שלא מחזירה כספי פקדון לבקבוקים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 דצמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
3 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.12.2014 פניתי למוקד הפניות של המשרד לאיכות הסביבה.
דיווחתי על מכולת בכפר תבור שלא מקבלים בה החזר על בקבוקים שחל עליהם חוק הפקדון. המכולת היא "סטור פלוס" (המכונה צ'וסחה מרקט) בכפר תבור.
מדי שבועיים שלושה הקפדתי להתקשר למוקד הפניות כדי לבדוק את סטטוס הפניה. בכל פעם נאמר לי שהפניה הועברה למפקח שאמור לערוך ביקורת במכולת, אך ביקורת זו לא נעשתה עדיין. בפעם האחרונה קיבלתי תשובה זהה, וזאת שלושה חודשים מיום הפניה המקורי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לוודא שניתן להחזיר בקבוקים ולקבל כספי הפקדון במכולת "סטור פלוס" (המכונה: צ'וסחה מרקט) בכפר תבור. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד לאיכות הסביבה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|