פרטי התלונה

תלונות רדיוס 100FM

תלונות רדיו

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה של הצרכן - פירסום על מתן שירות סלולרי ללא ציון אם יש צורך בתשלום בכלל נושא התלונה:
בן נעים יוסי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדי יום ביומו תחנת רדיוס 100FM משדרת פירסומת להורדת רינגטונים.
לא נאמר בפירסום האם השירות מצריך תשלום.
בפועל השירות עולה כך:
1. לשלם על ה - SMS ששלחתי - שזה מקובל וידוע לכל אזרח.
2. יש צורך להתחבר לאינטרנט דרך המכשיר ע"מ לקבל את הרינגטון-שממש לא ידעתי את זה וכמובן שזה מצריך תשלום.
3. השוס שבעניין - יש עלות של מעל ל 4.30 ש"ח לפני מע"מ.
מישהו ציין ? מישהו אמר?
כל העסקים המעורבים בעניין עושים כל יום אלפי שקלים על גבו של אזרח תמים. זו הטעייה מלאה של הצרכן, החסרת פרטים וביזיון מלא לכל חברות הסלורר המשתפות פעולה בצורה עקיפית או ישירה עם רדיוס 100FM.
כספי סוג הנזק :
שיודיעו בפרסומת שלהם שהשירות הנ"ל כרוך בתשלום ושיש פתרון נדרש :

רדיוס 100FM שירות לקוחות

, תגובה:
דודי רוזן-טל - מפיק רא שם ותפקיד:
תחנת הרדיו "רדיוס 100FM" אכן משדרת פרומואים, המזמינים את המאזינים להוריד את הרינגטון האהוב אליהם ישירות למכשיר הסלולרי שלהם. הדבר נהוג הן בתחנות הרדיו והן במדיות אחרות, בהן דיגיטליות וכתובות.
בכל תכנית ולאורך כל שעות היום, מזכירים שדרני התכניות השונות כי השירות כרוך בתשלום.
הדבר נעשה בפיקוח מלא שלי, כמפיק הראשי של התחנה.
אין לנו חלילה כל כוונה להטעות ולרמות. מוזר הדבר בעיניי, ששירות כזה יכול להיחשב כשרות שניתן חינם לציבור, וזאת כאמור לאור העובדה שבשום מקום אחר הוא אינו ניתן בחינם, ולאור העובדה כי אנו מציינים את עובדת נתינת השירות בתשלום קבל עם ועדה, וללא הרף.
תגובה:
ניתן בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה