פרטי התלונה

תלונות אוניברסיטת בן גוריון

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בסטודנטים אשר לומדים במחלקת הנדסת חשמל בפרט ובפקולטה להנדסה בפרטde נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשנים האחרונות חלה שחיקה מתמשכת במצב הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בכלל ובפקולטה להנדסה בפרט. התקנון משתנה מדי שנה ואף סמסטר כאשר הרוב המכריע של השינויים הוא לרעת הסטודנטים. שינויים אלה מתבצעים מבלי שלסטודנטים תהיה השפעה כלשהי על תוכנם.

בנוסף לכך הנהלת האוניברסיטה דוגלת במדיניות של חופש אקדמי, התוצאה היא שלסטודנטים רבים יש תחושה של אין דין ואין דיין. לא קיים שום פיקוח על רמת ההוראה וכל מרצה יכול לעשות ככל העושה על רוחו.

במחלקה לחשמל, המצב בלט לרעה, עם אחוזי נכשלים גבוהים במיוחד כאשר סטודנטים רבים נאלצים לפרוש את התואר על פני חמש שנים ו/או לקחת קורסי קיץ יקרים.

בשנתון שכיום אמור היה להיות בשנה ג' כשליש מהסטודנטים מוגדרים עדיין כשנה ב' לאחר שהממוצע הסמיסטריאלי עמד על 63, כאשר ההגדרה למצב אקדמי תקין לסטודנט היא ממוצע של 65. בעבר אף נרשמו שיאים של 93% נכשלים בקורס.

אין ברצוננו לפגוע ברמה האקדמית, להיפך עתידנו תלוי במידה רבה בשמה הטוב של האוניברסיטה, אולם לדעתנו, רמה אקדמית גבוהה משמעותה הקניית כלים להתמודדות עם החומר הנלמד. רמת ציונים נמוכה אין משמעותה רמה אקדמית גבוהה אלא יכולה לנבוע מסיבות רבות הקשורות לעיתים לסטודנטים אבל גם למרצה.

לאחר שניסינו במשך תקופה ארוכה להידבר עם ראש המחלקה לחשמל ועם דיקן הפקולטה, הבנו שללא מאבק מקיף ומתוקשר לא יחול שום שינוי במצב הקיים. האוניברסיטה תמשיך להתעלם מהסטודנטים כל עוד לא נשכיל להתאחד ולדרוש את מה שמגיע לנו בזכות ולא בחסד/
הגדרה פקולטית רשמית של ממוצע קורס חריג ואחוז נכשלי פתרון נדרש :

אוניברסיטת בן גוריון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה