ביטוח חו"ל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 06 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 7.6.06 יצאנו לירדן ל4 ימים. ב6.6.06 בבקר ,פנינו לסניף קופ"ח האשל בחולון, לצורך הוצאת ביטוח חו"ל. הביטוח נעשה באמצעות חב' כלל. עוד באותו יום עלה ספק בקשר לנסיעה ובקשנו לבטל את הביטוח. מאחר וסניף קופ"ח כבר היה סגור ( בשעה 19:00 ) פנינו טלפונית למוקד כלל ואף שלחנו פקס ביטול לכלל וגם לסניף האשל. קבלת הפקסים אושרה.
התבקשנו לסור בבקר עם כרטיס האשראי, לסניף. בקשנו מבננו לבצע זאת עבורנו. הוא הגיע ב 14:00 ,אך הסניף היה סגור. כשהגיע למחרת בבקר, נאמר לו שהטיפול הועבר למרכז כלל, הכסף יוחזר כעבור 30 יום, בניקוי 5$ הוצאות, לאדם.
פרטי התלונה נוגעים גם לפוליסה עצמה: חויבנו לעשות ביטוח ל 5 ימים למרות שהטיול היה רק ל4 ימים. הטיול כלל יום אחד בג'יפים - חויבנו בתוספת" טיול אתגרי" על כל הימים. בשום מקום לא נאמר ולא נכתבה מילה בקשר לדמי ביטול , שנעשה תוך פחות מ12 שעות ( גילוי נאות). מדוע מוחזר הכסף אחרי 30 יום?
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מהיר ומלא של דמי ביטוח חו"ל. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|