פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקוב החזר כספי< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיס טיסה לאמי בת ה 76 שהיתה אמורה לטוס לצרפת ב 13 ליוני. עשיתי לה גם ביטוח רפואי דרך קופת חולים כללית במחיר של 9 $ ליום. נאלצתי לבטל את כרטיס הטיסה שלה מהסיבה שאחיה של אמי נפטר ב 11 ליוני. נאמר לי בסוכנות הנסיעות שביטול הכרטיס והחזר כספי עבור הכרטיס אמור להיות דרך הביטוח שעשיתי לה בקופת החולים. כאשר התקשרתי לקופת החולים כדי לבקש החזר כספי לכרטיס, הפנו אותי לביטוח כלל. פניתי אליהם. ביקשו ממני לספק להם כל מיני טפסים: כרטיס טיסה מקורי, אישור ביטול הכרטיס ותעודת פטירה של הדוד. אני זאת שעשיתי את כל הפרוצדורה מהסיבה שאמי אנאלפאבטית. התקשרתי לחברת כלל ביטוח, נאמר לי שהחומר שנשלח נפתח ב 28 ליוני, שזה בטיפול ושזה יקח כחודש עד לקבלת הכסף. התקשרתי ב 31 ליולי כדי לוודא שאכן הכסף הופקד לחשבון אמי ושם נאמר לי ששלחו לי מכתב ב 10 ליולי בטענה שחסרים עוד מסמכים, חשוב לציין שלא קיבלנו מהם שום מכתב. בטלפון אמרו לי שהטפסים החסרים הם כרטיס הטיסה המקורי שאותו כבר שלחתי, אישור ביטול שאותו גם שלחתי וגם דו"ח רפואי לסיבת הפטירה של דוד שלי. הסברתי להם לאחר בירור שאין באפשרותי להשיג להם את הדו"ח הרפואי, שאותו דו"ח נמסר למשרד הבריאות שאותו הם העבירו למשרד הפנים עבור קבלת תעודת הפטירה. הם מתעקשים על כך שאספק להם את אותו דו"ח רפואי. עד היום ה 10 לאוגוסט אני מסבירה להם בלי סוף שהילדים של הדוד חיים בחו"ל, ולי משרד הבריאות לא יתן שום דו"ח רפואי. ממש מאכזב ומתסכל. אני מרגישה, ואגב גם אמרתי להם, שהם מנסים לגרום לכך שאנחנו נתייאש ונוותר על הכסף שהם אמורים להחזיר.
אינני מבינה מדוע כל כך חשוב להם לקבל דו"ח רפואי לסיבת הפטירה. האם תעודת פטירה לא מספיקה במקרה הזה? שהרי במקור לא ביקשו שום דו"ח רפואי.
איך אפשר עם נושא כל כך רגיש כמו פטירה של קרוב, להמשיך עם הסחבת הזו?
היו מאוד מאוד נחמדים אלינו כאשר ביקשנו לעשות אצלם ביטוח חו"ל. והמחיר לא היה מהזולים. אבל עכשיו שהם צריכים לשלם בחזרה, מעייפים אותנו עד יאוש.
מבקשת מכם עם כל לשון של בקשה לבדוק את התלונה שלנו. והאם אכן יש מקום ליחס ולהתנהגות של חברת ביטוח כלל.
בתודה מראש.
רוזה.

עוגמת נפש סוג הנזק :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה