הודעות תשלום |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 אפריל 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
דרך מנחם בגין 48 ת"א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
יש לי מס' ביטוחים בכלל. חלקם מועד התשלום הינו ב - 25 לחודש, חלקם ב- 15 לחודש ופוליסה אחת ב- 10 לחודש. הודעות התשלום מגיעות אלי בקביעות לאחר ה-10 לחודש. בנוסף מצוין ע"ג הודעת התשלום כי ניתן לשלם במשרדי החברה עד ה- 10 לחודש. ב- 13/04/05 שלחתי מכתב ראשון לכלל בו ביקשתי לרכז בכל הפוליסות את מועד התשלום לאותו יום ולשלוח את הודעות התשלום בתחילת חודש. המכתב נותר ללא מענה. ב- 22/05/05 שלחתי מכתב שני. גם מכתב זה לא נענה. ב- 17/07/05 שלחתי מכתב שלישי המופנה לגב' שרי שיין. לא קיבלתי תגובה. ב - 27/10/05 שלחתי מכתב רביעי. נכון להיום טרם קיבלתי תשובה כלשהי. גם לא הודעה שהמכתבים התקבלו בחברה. כלום, פשוט התעלמות מוחלטת. יצוין כי כאשר אני מקבל את הודעת התשלום לאחר המועד הנקוב בהודעה, אני שולח שיק לחב' כלל לתשלום הפוליסה. בחב' כלל לא נהוג לשלוח קבלה על התשלום. לאחר מס' פניות טלפוניות בדרישה לקבל קבלה, רק אז נשלחת קבלה. אני תוהה, האם זאת הדרך שחב' כלל ביטוח צריכה לנהוג בה כלפי מבוטחים אשר משלמים מדי חודש סכומים לא מבטולים. אני בדקתי טלפונית עם מוקד כלל, כל המכתבים מופיעים במערכת, אך תשובה כלשהי לא קיבלתי.
מקווה מאד שבאמצעות האתר החדש הזה המכתבים שלי יקבלו התייחסות ויטופלו.
בן-משה עובדיה גורדון 47 נתניה
פוליסה מס' 421398/9
|
אי התייחסות |
סוג הנזק : |
התייחסות לפניות בכתב בנוגע למועדי תשלום פרמיה חודש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|