|
|
|
|
|
|
חוסר טיפול וגביית כספים שגויים במשך של כחצי שנה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 יוני 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
כ"ט בנומבר 46 דירה 3 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת ביטוח מספר פעמים על מנת להקטין תשלום חודשי בפוליסה. נאמר לי על ידי נציגות השירות כי הדבר אפשרי. מאז (חודש יוני) פניתי למוקד הטלפוני לפחות 8 פעמים וכל פעם קיבלתי את התשובה כי הנושא בטיפול ואזוכה רטרואקטיבית. מאז יוני כלום לא קרה. בנוסף שלחתי לחברהשני מכתבים בנושא אך גם לא קיבלתי מענה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספים שמגיע לי רטרואקטיבי והקטנת הפוליסה לפי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כלל ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|