פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת כלל לא מגיבה לפניותי. חברת כלל לא מוכנה להסביר כיצד מבוצע החישוב של הריבית וההצמדה על כספי הפנסיה העתידית שלי נושא התלונה:
סלע מיכאל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מאז שנת 2002 אני פונה לחברת כלל עם תגובות מעטות או בכלל לא. פניתי אילהם דרך הסוכן שלי, מבטח סימון, ללא כל תגובה. אפילו פנייתי למנכל מבטח סיימון נענתה שחברת כלל אינה מגיבה לפניות.
הם מרמים אותי בצורת חישוב כספי הפנסיה שלי ומין הסתם מרמים את שאר המבוטחים שלהם.
כדי לקצר פתחתי אתר בעניין חברת כלל. כנסו לאתר............
http://www.geocities.com/clal_not_for_me
אשמח לקבל תגובות
+עוגמת נפש וביזבוז זמן סוג הנזק :
ראשית תגובת כלל לכל פניה ולא היתעלמות כמו היום. שנ פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
עפרה ליית, דוברת כלל ב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. לצערי, תלונתו של מר סלע משוללת כל יסוד עובדתי. ברשותכם אצטט מכתב ששוגר למר סלע על ידי המחלקה לפניות הציבור באגף שוק ההון ביטוח וחסכון באוצר, לאחר בדיקה קפדנית של תלונותיו (מיום 13 בינואר 2005). במכתב נאמר בין השאר (סעיף 5): "מכל האמור לעיל התרשמתי כי בניגוד לטענתך, חברת הביטוח המציאה לך נתונים והסברים אך התשובות שקיבלת עדיין אינן מספקות אותך." ובהמשך (סעיף 6): "עליך להוכיח את טענותיך בעניין זה ולתמוך אותן בחוות דעת מקצועית."
אוסיף עוד, כי חברת כלל ביטוח הציעה למסור את נתוני הפוליסה שעליה מתלונן מר סלע לבדיקת אקטואר חיצוני. הצעה זו לצערנו לא נענתה.
תגובה:
על מר סלע להביא צידוק כלשהו לטענותיו, או לחדול להעלות האשמות חסרות בסיס כלפי חברת הביטוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה