|
|
|
|
|
|
עיכוב בפדיון תוכנית תגמולים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-25 לפברואר 2010 הגשתי לחברת כלל ביטוח בקשת פדיון של תוכנית תגמולים שנפתחה ע"י המעסיק הקודם שלי עקב היותי מובטלת למעלה מ-6 חודשים רצופים. במכתב הבקשה מציינת כלל שהבקשה תטופל עד 30 ימים מיום הגשתה, אך למרות מספר טלפונים ונסיונות בירור על העניין, עד היום הכסף לא הגיע לחשבון הבנק שלי (היום התאריך 19 לאפריל 2010 - איחור של למעלה מ-30 ימים). כמובן שהחברה לא ציינה בפניי סיבה הגיונית לעיכוב, אלא השתמשה בקלישאות בירוקרטיות מוכרות.
|
קבלה מיידית של הכספים + פיצוי על הזמן שעבר ועוגמת הנפש שנגרמה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כלל ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|