פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות הודעה על אי תשלום פוליסה מכלל פניתי לשרות הלקוחות שלהם לברר לגבי מכתב זה, היות והייתי מובטלת והודעתי זאת לנציג שענה לי נאמר לי לשלוח בפקס מכתב בו אני מבקשת להקפיא את הפוליסה ותיהיה לי אפשרות להפקיד בתום תקופת ההקפאה. וזה עשיתי בדיוק עפ"י הוראת נציג השרות נאמר לי במפורש כי ההקפאה היא עד סוף שנת 2010. כשפניתי לכלל השבוע על מנת לקבל את פרטי הבנק להעברת כספים אשר יופרשו לי ע"י מקום עבודתי החדש, נעניתי כי אין אפשרות להפקיד לפוליסה זו מהסיבה שהיא מוקפאת ולא ניתן להפקיד בה. תלונתי היא למה הוטעתי ע"י נציג השירות של כלל? ולא נאמר לי כי על מנת לשמור את חיי הפוליסה עלי להפקיד כספים או את כל האינפורמציה הרלבנטית.
כספי סוג הנזק :
תיהיה לי האפשרות להפקיד כפי שנאמר לי ע"י נציג כלל פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור, כלל שם ותפקיד:
תלונתה של גב' פרג הועברה לטיפול מול הגורמים הרלוונטיים בחברה. עם זאת חשוב להדגיש כי מאז ומתמיד, כחלק מהנהלים הקבועים בחברה לחידוש פוליסה מסוג קצבה, ניתן לחדש את הפוליסה רק עד חצי שנה מיום הקפאתה
תגובה:
תלונתה של גב' פרג הועברה לטיפול מול הגורמים הרלוונטיים בחברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה