פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עכוב ביטוח סעודי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
זו התלונה שכתבתי לחברת כלל באתר. עברו כמעט 4 שבועות ואנו נדחים בטענות שונות ומשונות. אנא עזרתכם


בתביעה להכיר באבא כזקוק לשרותי סיעוד מתקדמים.
אבי מחובר למכונת חמצן ואיננו יכול לשרת עצמו כלל וכלל.
אנו ילדיו נאלצים להיות איתו יומם ולילה מחשש שחס וחלילה יקרה לו אסון.
לפני כשבועיים איבד הכרתו וברגע האחרון לחץ שחל שהגיעו והנשימו אותו בטובוס.
הפנייה שלנו היא דחופה!!!! מדובר בחיי אדם.
כל יום שהנכם מעכבים את מתן הסיוע שמגיע לו על פי חוק...אתם מסכנים את אבי במוות בטוח.
דיברתי היום עם גברת ליאנה שהסבירה לי בטובה שהתיק מביטוח לאומי התקבל ועכשו ממתינים שועדה תתכנס ותדון בבקשה...אני מזכירה לכם שאין לנו זמן. ואנו חיים על זמן שאול.
ביקשתי לדבר עם המנהלת הגברת ענת גרוסי..אך זו כמובן,,איך לא,,,עסוקה ואין לה זמן לענות ללקוחות ששילמו נאמנה כל חודש ובזמן..בלי ועדות ובלי דיונים.
לצערי אני נאלצת לפנות למבקר המדינה ולאתר תלונה בבקשת סיוע.
יום טוב
סאלי בסיס
בשם ליאון גריס,
אנו זקוקים לתשלום הביטוח באופן מיידי על מנת לשלם לעובדת זרה פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור, כלל שם ותפקיד:
נציגי החברה נמצאים בקשר מתמיד עם ילדיו של מר גריס, מנחים ומעדכנים אותם לגבי כל שלב ולגבי כל מסמך אשר היו צריכים להציג.

נציגי החברה המטפלים במקרה ממתינים לקבלת החומר הרלוונטי מביטוח לאומי, דבר שלעיתים לוקח מספר שבועות ואף יותר.

מבדיקת כל המסמכים ועל אף שלא הוגשו כל המסמכים הדרושים, לאור גילו והמחלות מהן הוא סובל, חברת כלל תאשר את התביעה והלקוח יקבל את הכספים תוך תאום איתו בקרוב
תגובה:
אישור התביעה והודעה ללקוח על כך בהקדם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה