|
|
|
|
|
|
תגובת חברת "כלל ביטוח" באתר תלונה אינו נכון.. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 27 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
"הכלל הראשון" |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תלונה ראשונה)חוסר מקצועיות וזילזול בלקוח ב-27/04/2011 קיבלתי חשבון מנופח עבור "כלל ביטוח בריאות. מאז ועד היום ה-14/06/2011 וכמובן שיחות יזומות של בלי סוף לא נותנים לי הסבר על החיובים המוזרים האלו ולא מזכים אותי על כך .
תגובה של החברה ("כלל ביטוח")נציג החברה יצר קשר עם מר אלמגור והסביר ופירט את החיובים עליהם התלונן המשך הטיפול במר אלמגור הועבר למחלקה הרלוונטית בחברה
תלונה שניה)היום 21/06/2011 עוד לא קיבלתי זיכוי והסבר על תלונתי הראשונה..
גרוע מכל אני לא מבין איך חברת "כלל ביטוח" מעיזה לפרסם באתר של תלונה כי הנושא טופל חוצפה שאין כמוה...חשוב לציין כי מדובר בטעות כספית של מאות שקלים.
|
עומת נפש+כספי |
סוג הנזק : |
בפעם השניה אני דורש מענה מידי ומקצועי + זיכוי +הסבר החברה בכתב לפקס 077-4414663 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כלל ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציג פניות הציבור, כלל |
שם ותפקיד: |
נציג החברה יצר שוב קשר עם מר אלמגור ופירט בפניו את הסיבות לחיובים עליהם התלונן
הנציג השמיע למר אלמגור הקלטה של השיחה בה לטענתו הובטחו לו תנאים אחרים ואף הציע לו הנחה. סוכם כי מר אלמגור יחזור לנציג במידה וירצה לבצע שינוי זה.
|
תגובה: |
סוכם כי מר אלמגור יחזור לנציג החברה במידה וירצה לבצע את השינוי שהוצע לו |
פתרון: |
|
|
|