פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לתשלום לא מוצדקת והתנהלות כושלת של שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את התסכול הגדול שחוויתי מחברת כלל ביטוח בחודשיים האחרונים. לצערי כל מה שאני אביע כאן הוא ככלום וכאפס מעוגמת הנפש שלי ומהעצבים והתסכול שחשתי.
הכל החל לפני כחודשיים כאשר קיבלתי מכתב מכלל שעלי להמשיך לשלם מינימום של 100 ש"ח בכל חודש על מנת להמשיך להחזיק בתיק שלי. הוסבר לי שזה חייב להתבצע עד ה-26.5 כמדומני. הלכתי לבנק וביקשתי שתתבצע הוראת קבע ע"ס 100 ש"ח בחודש לחברת כלל. כעת כל מה שהיה לי לעשות היה לפקסס את הטופס לחברת כלל. ב-24.5 שלחתי את הטופס ושוחחתי (לאחר המתנה ארוכה של רבע שעה) עם נציגת שירות שאמרה לי שאם קיבלתי אישור אז הטופס התקבל. אכן קיבלתי אישור בפקס אבל לא קיבלתי שום עדכון האם הפקס התקבל אצלם או לא.
ב-29.5 דיברתי עם יעל מצוות שלי. היא אמרה לי שלא התקבל שום פקס ושלחתי לה שוב. כבר בשלב זה כעסתי מאד על ההתנהלות של נציגי השירות של חברת כלל והסברתי לה שאני רוצה לקבל תשובה שאכן אין שום בעיה עם הטופס והתשלום התקבל. היא אמרה שהיא לא יכולה לבדוק את זה ברגע הנתון הזה והבטיחה לי שתתקשר אלי בכל מקרה יום למחרת. עד עתה לא קיבלתי שום טלפון או הודעה מיעל מצוות שלי אשר בעזות מצח שיקרה לי ולא טרחה אפילו לחזור אלי.
כעת קיבלתי מכתב מכלל ביטוי אשר דורש ממני לשלם 402 שקלים-101 עבור הפרמיה ו-301 שקלים עבור חוב פיגורים. מיותר לציין שמאה השקלים כבר ירדו לי מהחשבון ושולמו (מאחר והם הוראת קבע-הם משולמים בכל חודש וחודשו) ובנוסף לכך חוב פיגורים ע"ס לא פחות מ-301 ש"ח! השאלה הנשאלת היא-האם אני צריך לשלם מחיר עבור ההתנהלות המבישה של חברת כלל?
אודה לכם מאד אם תוכלו לטפל בפניה בהקדם האפשרי, מאחר ואני כבר נשברתי בהתנהלות מול נציגיה הכושלים
בנוסף לעוגמת נפש ו סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור, כלל שם ותפקיד:
נציג בכיר של החברה יצר עם מר סקיף קשר, הסביר לו על הפוליסה וסיפק מידע מלא על הסיבה שבגינה עליו להפקיד עצמאית על מנת שהקופה תהיה פעילה

לאחר קבלת ההסברים החליט מר סקיף על הקפאת הפוליסה
תגובה:
הקפאת הפוליסה לבקשת הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה