פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום תביעה שאושרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/4/2011 עברתי ניתוח קיסרי דחוף ושבעקבותו תבעתי את חברת הביטוח.
הפוליסה הנה של חברת כלל ביטוח כאשר הטיפול והשירות ניתן ע"י "מבטח סיימון".
ביום 02/05/2011 שלחתי את בקשת התביעה לאחר שנמסר לי טלפונית כי אקבל תשובה תוך 14 ימים. ביום 29/05/2011 לאחר שלא קיבלתי תשובה, התקשרתי למבטח סיימון ושם ענתה לי הפקידה כי היא רואה במערכת שתביעתי אושרה וכי אני אמורה לקבל את הכסף לחשבון הבנק תוך שבוע ימים.
כמובן שלא קיבלתי את הכסף, ומאז כל שבוע אני בקשר עם הפקידים ועם המנהל שם שאף הוא מנסה להבין מול חברת הביטוח מדוע אינם מעבירים את כספי התביעה לחשבוני. התשובות שקיבלתי היו מגוונות מ"עומס תביעות" ועד שפרטי החשבון אינם נכונים. נכון להיום החברה טוענת כי הכספים הועברו בתאריך 30-31 למאי 2011 אך לא ממציאה לי מספר אסמכתא או אישור העברה כדי שאוכל לבדוק עם הבנק שלי ואף ברוב חוצפתם, ביקשו ממני שאני אמציא להם אישור מהבנק שלי כי לא הועברו הכספים!!!. כמובן שהכספים לא הועברו לא בתאריכים אלו ולא בכלל.
חוץ מהמנהל במבטח סיימון (שלמה) שמנסה לעזור לי אך נתקל גם הוא באטימות חברת הביטוח, השירות הנו מתחת לכל ביקורת.
כספי סוג הנזק :
קבלת כספי התביעה במיידית כולל ריבית והפרשי הצמדה פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור, כלל שם ותפקיד:
לאחר בדיקה התגלה כי בשל תקלה טכנית התשלום אכן לא הועבר לחשבונה של גב' ארליכמן
מייד עם גילוי התקלה, נציג החברה יצר קשר עם גב' ארליכמן ועדכן אותה על ביצוע התשלום מחדש
תגובה:
מייד עם גילוי התקלה בוצע תשלום מחדש והסכום יהיה בחשבונה של גב' ארליכמן תוך 48 שעות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה