פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לערר ביטוח סיעודי ונציה עציוני בת 82 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אימי בת למעלה משמונים נפלה שברה מפרק הירק עברה ניתוחים ומאז בבית הוכרה בביטוח סיעודי של מכבי אחרי שנים ששילמה פרמיה. לפתע הפסיקו התשלום לאחר שטענו שלא עמדה במבחנים מעולם לא שלחו את הדוח שקבע זאת . הוגש ערר מיידי אליו צורפה חו"ד מרפאה גריארטית של אותה קופ"ח מכבי הקובעת חובת השגחה 24 שעות ועמידה במבחנים הדרושים ממאי 2011 אין תגובה וכל הפניות נענות בזלזול מאדם לאדם מויקי לנאיל מנאיל למרכז פניות וחוזר חלילה ואפילו אישור בכתב שהערר התקבל לא מוכנים להנפיק למרות שמאד ביקשתי. יחס מחפיר למבוח קשיש שאני לפה לה . רות בר
כספי סוג הנזק :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור, כלל שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתה של גב' בר, עם קבלת הפנייה של המבוטחת פעלה החברה לקבלת המסמכים הרפואיים הרלוונטיים. עם קבלתם הועבר הדיון בתיק לועדת הערר, אשר מתכנסת בתחילת אוגוסט ואשר אליה יזומנו גם המבוטחת ונציגיה תגובה:
נציג החברה יצר קשר עם הגב' בר והסביר כי תקבל זימון לוועדת ערער שתתקיים בתחילת אוגוסט פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה