פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור ואי קבלי כספי תמלוגים של ביטוח מנהלים בחברת כלל. נושא התלונה:
הייניק משה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב29.4.2012 פיקססתי לחברת כלל טופס לפדיון כספים עקב ביטוח מנהלים שיש לי אצלם. את הטירטור שהם מעבירים אותי לא עברתי בשום מקום. טפסים אלה כוללים את טופס הפידיון, אישור קיום חשבון מהבנק שלי וצילום תעודת זהות.
הדרישה של כלל היא שלאחר יומיים משליחת הפקס להתקשר לוודא שהוא הגיע אליהם, דבר שלדעתי לא תקין אבל יחסית לא נורא. ב1.5.2012 באמת התקשרתי לוודא והנציגה אמרה לי שהטפסים הגיעו ותקינים מלבד זה שצריך לתקן מספר סעיפים בטופס הפידיון.
תיקנתי את הסעיפים שהתבקשתי ופיקססתי להם כאשר בחברה מיידעים אותי כי העברת הכספים תתבצע עד חודש מיום קבלת המסמכים.
היום, ה16.5.2012 התקשרתי במקרה כדי לברר מה קורה עם התהליך והאם הוא מתבצע. הנציגה שדיברתי איתה טענה שאני לא הולך לקבל את הכסף והסבירה לי כך: 1. טופס 161 שהמעסיק מילא, לא מולא כראוי ולכן מעכב את קבלת הכספים.
2. צילום תעודת הזהות כהה מדי ולא רואים את התמונה שלי.
3. אישור ניהול חשבון (שפוקסס אליהם גם ממני וגם מהבנק עצמו)הגיע בשני טפסים נפרדים ולטענתם אמור להופיע בטופס אחד, מס' ת.זהות, מס' חשבון ותאריך לידה.
4. לפקסס להם דף בו אני מציין כי אני מודע לכך שינוכה לי 35% מס מהכספים.

כאשר דיברתי עם הנציגה היום היא אמרה שאני לא אקבל את הכסף, עד שלא אתקן את הבעיות הנ"ל. אני לא מבין מדוע כשדיברתי לפני שבועיים עם הנציגה שביקשה ממני לתקן את טופס הפדיון, היא לא ציינה את כל הבעיות. למה הם לא יצרו קשר במהלך התקופה הזאת והודיעו שיש בעיות או שחסרים טפסים?
כנראה שמתאים לחברה שהכסף ישאר אצלה מאשר שלקוחות יקבלו את המגיע להם ויהיו מרוצים. במהלך תקופת הזמן שהכסף נמצא אל ביטוח כלל, הכסף לא נמצא אצל בעליו וערכו עלול לרדת.
אני דורש טיפול מיידי והפסקת הטירטורים והעברת הכסף לאלתר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול מיידי והעברת הכסף פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור- כלל שם ותפקיד:
עקב תקלת שירות פנימית, אכן הטיפול בפנייתו של מר הייניק לא התבצע כראוי. נציג שירות לקוחות בכיר שוחח עם מר הייניק, התנצל בפניו ומקדם מולו את המשך הטיפול בפנייתו תגובה:
נוצר קשר עם מר הייניק ע"י נציג שירות לקוחות והטיפול בפנייתו מטופל כעת מולו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה