פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות קלוקל - סחבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מחב' כלל דוח תקופתי לביטוח מנהלים, כאשר לא ברור לי פרט מסויים בדוח. פניתי טלפונית לסוכן המטפל לפי שמו והטלפון המצויינים בדוח. מי שענתה לי הפנתה אותי למספר טלפון אחר של סוכנות אחרת וציינה שהטיפול בי הועבר לשם. התקשרתי לשם, הזדהייתי במערכת והמתנתי לנציג. הסברתי לו מה אני רוצה לברר ואחרי שיחה קצרה הוא ביקש ממני לשלוח את הדוח בדוא"ל ולכתוב כל מה שאני מבקשת (כאילו לא דיברתי איתו כלל) ושם יטפלו בי.
למה כתובת המייל לא יכולה להופיע בדוח ?
למה לא יידעו אותי שהטיפול בי עבר לסוכנות אחרת ?
למה צריך לבצע כ"כ הרבה פעולות כדי לקבל תשובה ?
אני מרגישה שמבזבזים את זמני, לדעתי זהו שרות גרוע

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור כלל שם ותפקיד:

פנייתה של גב' קוזניוק שרי התקבלה ועברה לגורמים הרלוונטיים בכלל ביטוח.
נציג שירות לקוחות כלל ביטוח יצור עמה קשר לטובת המשך טיפול בפנייתה ולמתן תשובות.
תגובה:
יצירת קשר וטיפול בפניה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה