|
|
|
|
|
|
אי טיפול בתיק שהוגש |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הבת שלי נפצעה בטיול של הצופים והחברה לא עונה לטלפון רוב הזמן וכאשר עונים מנסים להפנות את התלונה לאחרים שגם לא עוים ולא חוזרים. ולא שולחים מה שהבטיחו לשלוח
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
כלל ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציג פניות הציבור כלל ביטוח |
שם ותפקיד: |
לאחר ברור בעקבות פנייתה של גברת פישר עולה מבדיקתנו כי לא קיימת תביעה פתוחה במחלקת תאונות אישיות. ניסיונותינו הרבים לנסות וליצור קשר עם מס' הנייד אשר דווח בתלונה, עלו בתוהו. ע"מ שנוכל לברר פרטים נוספים אנו מבקשים מגברת פישר לשלוח לנו פרטי התקשרות נוספים
|
תגובה: |
המשך נסיון יצירת קשר |
פתרון: |
|
|
|