פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע חסר בעת חתימת חוזה לביטוח נשים הרות בחו"ל נושא התלונה:
יצחקוב זלמן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון: אי מסירת פרטי סעיפים חשובים בעת מעמד חתימת חוזה ביטוח בריאות לחו"ל באמצעות הטלפון
א.ג.נ.,
ברצוני לספר על מקרה שלעניות דעתי חמור מאד. לפני נסיעתה של אישתי ההרה לחו"ל בחודש פברואר 2006 ,יצרתי קשר עם חברת כלל (בהפניית מכבי שרותי בריאות) והומלץ לי על ביטוח מהסוג שנישלח אלי בפקס (מצ"ב העתק).
בשיחת הטלפון לא הוזכר דבר על:
1. השתתפות עצמית( לאחר חתימת החוזה שאלתי,אז התנצל הנציג ואמר שישנה השתתפות עצמית).
2. יתרה מזאת שהביטוח אינו מכסה את עניין הלידה המוקדמת ואת הטיפול הכרוך בכך לאם ולוולד. מכאן עולה כי ישנה הטעיה של ציבור שלם בהוספת סעיף לפוליסה הנקרא: "כולל הרחבה להריון".

אני רואה זאת בחומרה רבה שגוף ביטוחי אינו מפרט זאת ללקוחותיו במעמד חתימת החוזה, אף אם נעשית טלפונית. ברצוני לציין שמעולם לא נשלחה לביתי פוליסת הביטוח במלואה.
העניין נתגלה היום מאחר ואישתי הרה ועומדת שוב לפני נסיעה לחו"ל ולאחר בירור שערכתי, שוב הפרטים לא נמסרו במלואם אלא לאחר שהעליתי אני את הנושא.
עוד אומר כי לולא לימודי הרפואה שלמדתי לא ידעתי לשאול את השאלות המתאימות, מה יעשה אדם שאין זו השכלתו?
הדבר מאד חמור כאשר מרבית בני האדם מבינים כי פוליסה לנשים הרות אמורה כן לכסות מקרים כמו לידה מוקדמת שהרי למקרים כאלו ודומים קיימים הביטוחים, למקרים בלתי צפויים.
בזאת אציין לשבח את חברת הראל אשר דאגה לפרט לי את האמור לעיל.

לסיכום לדעתי,לידה מוקדמת וטיפול נמרץ בפג הוא עניין מצער מחד ומאידך מאד יקר, קשה לי להאמין שכל בר דעת יסכים לתנאי הביטוח אם ידע מראש על כיסוי בחסר.
נציג החברה פעל בצורה לא מקצועית הוא אינו אשם, אלא כך נוקטות חברות הביטוח גובות כספים מבלי לתת כסוי וגם אתם לצערי בחרתם לעבוד כך.
מצער אותי שמכבי עובדת בשיתוף פעולה עימכם, אפעל בנושא מול מנכ"ל הקופה פרופ' שמר ע"מ שיפסיק את ההתקשרות מיידית.

בברכה,
זלמן


כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה