פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות לקוי < נושא התלונה:
בן לולו ניר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות פנסיה ותביעות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-נובמבר 2011 אח שלי רפי בן לולו ז"ל נפטר עקב מחלה. תוך זמן קצר שהיה בבית חולים, רפי ז"ל, שכבר מחוסר הכרה ואינו מגיב לסביבה, תוך 3 חודשים בודדים, אחי הגדול והאהוב נפטר.

לרפי, כמו לכל אזרח עובד במדינה, היו ביטוחים ופנסיה. אחי הגדול עבד בחברת 'הדים' לאחר מכן עבד בחברת 'סלקום'. כשסיים לעבוד בחברת הדים (2008), כל כספי הביטוח והפנסיה שלו עברו לסלקום, שסוכן הביטוח שלהם זה כלל פנסיה וגמל. שם ארוך לחברה שלא יודעת לתת שירות.

לאחר קימה מהשבעה, התאוששות מהמקרה (שנחת עלינו כיום בהיר), התחלתי אני (ניר בן לולו - אחיו הקטן של רפי), לטפל בכל נושאי משיכת הכספים כפי שמגיעים. לצערי, לקח הרבה זמן לקבל כל מיני טפסים מהמדינה (כגון: צו ירושה וכו'). לאחר מכן התחלתי לטפל בכל הנושא הזה.
מעל ל-8 חודשים אני מטפל מולם בנושא משיכת הכספים לשארים החוקיים.
כל פעם זמני ההמתנה שלהם ארוכים מהרגיל, את זה עוד אני מוכן לסבול.
כל פעם שאני מתקשר ושולח להם את הטפסים שהם רוצים, משיג להם את כל האישורים הנדרשים, מפקסס להם אונליין את כל המכתבים, האם כל פעם אני צריך לשלוח להם את זה מחדש? זאת הטענה שלהם! הם כל פעם דורשים את הטפסים מחדש! כל פעם חסר להם טופס אחר, כל פעם חסר להם טופס ששלחתי להם אותו כבר.

המקרה הנ"ל שתיארתי הוא לא מקרה קל, אני בטוח שהם נתקלים בו כמה פעמים ביום, מאות פעמים בחודש ואלפי פעמים בשנה. חברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה, דואגת במקרים כאלו רגישים, לטפל ולוות את המשפחה המתאבלת.
מה בסך הכל אנחנו רוצים? את מה שמגיע לנו לאחר הלכתו של אחי?

רוצים לדעת מה נעשה עם מה שנקבל? נשקיע את זה בקרן שפתחנו על שמו של רפי בן לולו ז"ל.

אני בן 29 ועובד במשרה מלאה, בשביל לתפוס אותם אני צריך לפנות חצי יום. כן חצי יום, לבזבז משעות העבודה שלי על מנת לעשות את אשר הם מבקשים. כשאני מתקשר לשירות לקוחות ומקיש בדיוק את מה שנאמר לי מעבירים אותי אחד מהשני, אה פתאום הם מטפלים בזה, שוב מעבירים, רגע, למה העבירו אותך? מעבירים חזרה וחוזר חלילה.
עד שאני מגיע למקום הנכסף והמבוקש, זמני ההמתנה גבוהים, אז מעבירים אותי לשירות הודעות, מיותר לציין שאני משאיר הודעה ואף אחד אינו חוזר נכון?

כל פעם שולחים להם טפסים, הם אומרים כי ישלחו לנו בדואר במידה ומשהו לא יהיה תקין או יהיה חסר, לא שולחים כמובן, אני שוב מבזבז שעות עבודה בלתפוס אותם, שוב חסרים לכם את אותם הטפסים שכבר שלחנו, שוב שולח ושוב חסר.

אני באמת כבר לא יודע עם כמה נציגים דיברתי, לדעתי קרוב ל-30 נציגים, על אותו נושא!

לאט לאט אני מבין שאולי וכנראה את הכסף הזה לא נראה. אני מבין גם שכשאני מציין שאני מטפל בכל נושא ההחזרים של אח שלי ז"ל, זה נופל על אוזניים ערלות ועובד כבדרך אגב.

זאת התלונה שלי, אגב חלקים גדולים ממנה הועברו להם כתלונה מעל דפי הפייסבוק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
סיום טיפול בבקשה למשיכת הכספים פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור כלל ביטוח שם ותפקיד:
פנייתו של מר בן לולו ניר התקבלה ועברה לגורמים הרלוונטיים בכלל ביטוח

נציג שירות כלל ביטוח יצר קשר עם מר בן לולו לטובת המשך טיפול עד להעברת התשלום לחשבון הוריו
תגובה:
יצירת קשר וטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה