פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן לקבל תשובה - לא עונים ולא מגיבים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנסה ליצור קשר עם כלל בריאות - לא עונים - לאחר 15 דקות המתנה סוף סוף ענו לי מחברת מוקד שלא יודעים לענות על שאלות - אבקש את עזרתכם לברר מה וכמה שים אני מבוטחת ומה זה כולל - לא קיבלתי שום מסמך מהם - אני מבקשת שיצרו איתי קשר
שידברו איתי מכלל בריאות פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור כלל ביטוח שם ותפקיד:
פנייתה של גברת פרנק הלנה התקבלה ועברה לגורמים הרלוונטיים בכלל בריאות. נציג שירות כלל בריאות יצר קשר עם גברת הלנה פרנק לטובת המשך טיפול, הוסבר בפניה תנאי הפוליסה וניתנה האינפורמציה הדרושה תגובה:
יצירת קשר וטיפול לשביעות רצונה של הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה