|
|
|
|
|
|
חוסר התיחסות לבקשתי לקבל ערכי פדיון של כספי הפיטורין שלי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך חמישה חודשים(!) אני פונה אליהם הם שוב ושוב.
בקשתי - לקבל מהם אישור על ערכי פדיון הפוליסה שלי, על מנת שאוכל למשוך את כספי הקרן בעקבות פיטורי.
לחלק מהפניות כלל לא מתיחסים, שלוש פעמים שלחו לי טפסים שגויים - באחת הפעמים בכלל שלחו נתונים אודות מבוטח אחר(!).
לא מתיחסים גם לפניה דרך האתר שלהם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת האישור הנ"ל מבלי לבזבז עוד זמן ווטלפונים לשם כך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כלל ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציג פניות הציבור כלל ביטוח |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גברת בגנץ ירדנה התקבלה ועברה לגורמים הרלוונטיים בכלל ביטוח. לאחר שבשבוע שעבר נעשו מספר ניסיונות התקשרות ללא הצלחה, השבוע נוצר קשר עם גברת בגנץ ירדנה.
נציג שירות כלל ביטוח שוחח עם גברת בגנץ ירדנה לטובת המשך טיפול, ושליחת החומרים המבוקשים
|
תגובה: |
יצירת קשר וטיפול |
פתרון: |
|
|
|