פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות חברות הביטוח באזרחים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רקע ועובדות
בתאריך 14.5.12 – נסעתי מחיפה לעפולה. ליד בית שערים - תאונת דרכים. כביש בין עירוני עם נתיב אחד לכל כיוון ופס הפרדה לבן רצוף. הכביש עובר שיפוץ ולכן שמו מעקה בטיחות משני צדדיו כך שאין שוליים. התנועה ממולי עמדה עקב פקק תנועה.
למרות קו ההפרדה הרצוף – סטה רכב שנסע במסלול הנגדי למסלול בו אני נסעתי. הצלחתי להימנע מפגיעה בו אך נפגעתי ממעקה הבטיחות שזרק את מכוניתי לעבר שתי מכוניות במסלול הנגדי שעמדו בפקק . 3 המכוניות נפגעו. הרכב שסטה ממסלולו וגרם לתאונה – ברח (כנראה נכנס לבית שערים). משטרת עפולה חקרה את המעורבים בתאונה. השוטר שחקר אותי אמר שחבל שלא התנגשתי ברכב שגרם לתאונה. השוטר הוציא דו"ח סיכום של התאונה.
כעבור מספר חודשים, הגיע אלי חוקר מטעם חברת כלל. שיחזרתי בפניו את פרטי התאונה. הוא נתן לי להבין שדו"ח החקירה של משטרת עפולה לא נמצא בידי החברה- אחרת לא היתה סיבה לבואו ולשאלותיו.
הרכב שנסעתי בו היה מבוטח בחברת כלל ביטוח בע"מ. שני כלי הרכב האחרים היו מבוטחים בחברת "החקלאי" – אגודה שיתופית מרכזית בע"מ.
הבעיה היא ששתי חברות הביטוח לא הצליחו עד היום להגיע להסדר ביניהן בתשלום הנזק, מהסיבה שנהגי 3 המכוניות שנפגעו אינם אשמים בתאונה.
עורך הדין מחברת הביטוח החקלאי אגודה שיתופית בע"מ הגיש תביעה לבית משפט השלום ברמלה. עורך הדין ניר הראל, המייצג את חברת כלל, שלח אלי טופס הזמנת בית משפט להעיד טופס המלווה באיום חמור מה יקרה אם לא אופיע. הישיבה נקבעה ליום ראשון, 9.6.13 שעה 09:30 ברמלה.
ההתעללות של חברות הביטוח באזרח – באה לידי ביטוי בדברים הבאים:
1. כל העובדות ידועות מזמן. בעדות שתימסר לא יחודש דבר. קיים סיכום חקירת התאונה של משטרת עפולה - מסמך מהימן שחברות הביטוח יכולות להשתמש בו. לכן משמעות זימון הנהגים המעורבים בתאונה למסירת עדות שלא תחדש דבר - היא גם גרימת טרחה וגם נזקים של הפסד יום עבודה , הוצאות נסיעה וזמן נסיעה. הוצאות שהמזמין לעדות - העורך דין מטעם חברת כלל - לא מתכוון לשלם.
2. כל 3 הנהגים שרכביהם נפגעו בתאונה גרים באיזור הצפון, באיזור בו קרתה התאונה. התביעה הוגשה לבית משפט השלום ברמלה כי באיזור זה נמצא העו"ד של חברת הביטוח התובעת. במקום שהוא יטריח את עצמו לצפון – הוא מטריח את נפגעי התאונה להגיע לרמלה.
3. הפגישה בבית המשפט נקבעה ליום ראשון בשבוע (9.6) לשעה 09:30.
כל מי שמכיר את עומס התחבורה בשעות הבוקר של יום ראשון מהצפון לדרום – פקקים בכביש, רכבות גדושות בנוסעים, יודע שזו משימה בלתי אפשרית להגיע מהצפון לרמלה לשעה שנקבעה. מי שלא "סופר את הלקוח" – כמו חברות הביטוח - לא מעניין אותו פרט חשוב זה.
4. תאונות דרכים הם לצערי דבר יום יומי. התאונה שעברתי אינה חריגה וסביר להניח שבעבר היו תאונות דומות וכבר נפסקו הלכות או יש הסדרים בין חברות הביטוח למצב בו נגרם נזק למכוניות אך אין אשם בין נהגי המכוניות שנפגעו בתאונה. הליכה לפי תקדימים מהעבר יכולה לחסוך את ההליך המשפטי והטרדת אנשים.
5. העובדה שהריב של חברות הביטוח על כסף נמשך כבר יותר משנה – אינה מאפשרת למי שנפגע בתאונת דרכים מעוניין להניח לנושא ובכך גורמת לו סבל נוסף.
אני מקווה שבעזרת התערבותכם וטיפולכם – יתחילו חברות הביטוח להתחשב בציבור לקוחותיהם ולא להטרידם סתם. אם יש צורך בהליך משפטי - לא להביא את הנפגעים לדיון משפטי במקום רחוק. כמו כן יום הדיון המשפטי ושעת הדיון צריכים להביא בחשבון אילוצי תנועה של המגיעים אל הדיון.
באופן ספציפי אני מקווה שבעקבות התערבותכם – לא אצטרך להגיע מחיפה לרמלה לדיון המשפטי משום שאין לי מה לחדש, ובודאי שלא ביום ראשון בשעת בוקר. כך גם ייחסכו לי נזקים והוצאות כספיות.

בתודה ובברכה
אילון נוימן, הספורט 16 א' חיפה 34574.
טלפון 04-8386996 0505908851

להלן פרטים של עורכי הדין של חברות הביטוח
עו"ד ניר הראל – המייצג את חברת כלל – מספר טלפון 03-6099690
עו"ד אליאס פאנוס - – המייצג את חברת החקלאי אגודה שיתופית מרכזית בע"מ – מספר טלפון 08-9155552
מספר התיק בבית המשפט:
תא"מ 21671-12-12 אגודה שיתופית בע"מ נ' נוימן ואח'


מציע שתעבירו פניה לעו"ד של חברת כלל:
לעו"ד חברת כלל שלום!
מציע שתבדוק אם נמצא ברשותך סיכום חקירת התאונה על-ידי משטרת עפולה.
אין לי מה לחדש בעדות נוספת מעבר לעדויות במשטרה ולחוקר מחברת כלל.
עדות אחרי שנה באופן טבעי פחות מהימנה מעדות שנגבתה סמוך לארוע.
דבר שגורם לכך להזמנה לעדות להיות מיותרת ובאופן אישי תגרום לנזקים כספיים בגין הפסד יום עבודה , הוצאות נסיעה וזמן נסיעה.
בנוסף, שיחזור נוסף של תאונת הדרכים אחרי שנה מזכיר מחדש את הטראומה שעברתי אותה אני מנסה לשכוח.
בברכה
אילון נוימן
כספי, עלבון סוג הנזק :
באופן ספציפי אני מקווה שבעקבות התערבותכם – לא אצטרך להגיע מחיפה לרמלה לדיון המשפטי משום שאין לי מה לחדש, ובודאי שלא ביום ראשון בשעת בוקר. כך גם ייחסכו לי נזקים והוצאות כספיות. פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור כלל ביטוח שם ותפקיד:
פנייתו של מר נוימן אילון התקבלה ועברה לגורמים הרלוונטיים בכלל ביטוח
עו"ד מטעם כלל ביטוח יצר קשר עם מר נוימן ושלח לו מכתב תגובה.
תגובה:
יצירת קשר וטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה