פרטי התלונה

תלונות כפר סבא

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תשובה על התלונה הקודמת נושא התלונה:
בן צבי יאיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהתלוננתי בפניכם על חניה קבועה של מכוניות רבות על המדרכות ליד תל חי 40,42,44 בכפר סבא, וכן על חוסר האכיפה בעניין אפילו כאשר אזרחים מתלוננים במוקד, במקום לקבל תשובה של ממש, קיבלתי ממנהלת רשות החנייה שנמנעה מלציין את שמה את התגובה הבאה:
"במקום מתבצעת אכיפה באופן יזום כחלק מקטע פיקוח וכן עפ"י מענה לקריאות מוקד. הפיקוח והאכיפה מתבצעים עפ"י שיקולים מקצועיים בלבד."
ובכן, האם אני ביקשתי לבצע אכיפה משיקולים לא מקצועיים??? הרי מניעת חניה על המדרכה ע"י אכיפה רצינית זוהי אחת מחובותיה של העיריה, ונכון לעכשיו המצב הוא שפקחי החניה מגיעים לאזור המדובר לעיתים נדירות מאוד (אם בכלל) ובכך עירית כפר סבא בעצם מנהלת מדיניות של חניה חופשית על המדרכות ללא חשש מקנס.

איזה שיקול מקצועי יש כאן בדיוק???
כתבתם כי אתם פועלים לפי שיקולים מקצועיים, אז נא לציין מהו בדיוק השיקול המקצועי להימנע מאכיפה ולעודד חניה על המדרכה.
אשמח לשמוע איזה שיקול מקצועי יש בכך.

כמו כן, אותה מנהלת כתבה שוב על אכיפה בעקבות פניות למוקד, אך בפועל זה לא מתבצע. כבר עשרות פעמים פניתי למוקד עירית כפר סבא בקשר לחניה על מדרכות, ולא הגיע אף פקח לבצע אכיפה. כך שלטעון שמתבצעת אכיפה ע"פ קריאות מהמוקד, זהו פשוט שקר.

נא להגביר את האכיפה, ולהסביר בדיוק מהם השיקולים המקצועיים לחוסר האכיפה עד כה, לבל אאלץ לפנות למשרד מבקר המדינה.
סיכון חיי הולכי רגל הנאלצים לרדת לכביש, עקב אוזלת סוג הנזק :
הפסקת סיכון חיי נכים, קשישים, ילדים ושאר הולכי הרג פתרון נדרש :

כפר סבא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה