פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ובזבוז זמן יקר באולם קבלת הקהל, עבודה מאד לא יעילה של הפקידים, קבלה ללא טור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
פקידים עוזבים את עמדת העבודה, אף יוצאים מחוץ למבנה(פגשתי אחת מהם בזמן שיצאתי לרכב) מכינים שתיה לעיתים קרובות ,מקבלים מכרים ללא טור ו מנהלת המחלקה נותנת גבוי לכל הנ"ל.
התיעלות מיידית ואולי החלפת צוות פתרון נדרש :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
בני-פניות ציבור בלשכת שם ותפקיד:
צר לנו על תחושתך אך כדרך קבע יש 14 עמדות פתוחות ולפעמים פקיד חייב לעזוב את עמדתו. אם מדובר בתשלום ניתן היום לבצעו דרך טלפון, אינטרנט, מוקד ממוחשב תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה