|
|
|
|
|
|
אי טיפול בתלונותי |
נושא התלונה: |
יום שני 28 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טרם טופלו 2 תלונות שהעברתי , למרות שבני מפניות הציבור רשם שהנושאים יטופלו.
|
|
|
|
|
|
|
|
חיפה שירות לקוחות
, תגובה:
|
בני-פניות ציבור בלשכת |
שם ותפקיד: |
אין לי רישום ומעקב על תלונות שמתקבלות דרך אתר זה היות ומערכת המחשב שלנו קולטת תלונות שמגיעות ישירות אלינו ע"י אזרחים ואז אני יכול לעקוב אחר התלונה. הינך מוזמן להפנות תלונתך בפקס 8356440 או במייל דרך אתר עיריית חיפה בצרוף כתובת מלאה למשלוח דואר רגיל ובטוח גם שתיענה. |
תגובה: |
- |
פתרון: |
|
|
|