פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דו"ח חנייה לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך 14 בספטמבר 2005 קיבלתי דו"ח חנייה לא מוצדק (פרוט בהמשך).
הדו"ח לא מוצדק עקב סיבות נסיבתיות, כלומר אין לי כל ספק שמדובר בטעות.
(החנייה ברחוב הנ"ל דורשת תו חנייה רק בשעות מסוימות, והדו"ח ניתן בשעה מאוחרת יותר).
פניתי, הסברתי, אפילו צילמתי את המדחן שעליו כתובות שעות החנייה הדורשות תו חנייה (הדו"ח לא ניתן בשעות אלה) - קיבלתי תשובה לאקונית המציינת כי "הבקשה נדונה ונדחתה", זכותי להישפט.
פניתי שוב לקבלת הסבר, נענתי בתשובה שזכותי להישפט.

הייתי רוצה לקבל תשובה ענינית.
אם טעיתי - אשלם. (כנראה שלא..)
למה אי אפשר לקבל תשובה ענינית המפרטת מדוע הדו"ח מוצדק (לטענת הערייה) ?
למה אני צריכה להיטרטר לבית משפט על מנת להסביר שקיבלתי דו"ח שגוי ?


פרטים:
חניתי ללא תו חנייה ברחוב דיזראלי, ע"י מס. 15 , בתאריך 14/09/2005 וקבלתי דו"ח על חנייה לא מוסדרת (ללא תו חנייה).
את הדו"ח קיבלתי בשעה 17:49.
כאשר החנתי את הרכב, כעשר דקות קודם לכן, ניסיתי להוציא כרטיס חנייה במדחן, אבל שעת המדחן הראה כי התו מיועד לשעה 08 בבוקר (למחרת).
ואכן, על המדחן כתוב בפרוש ששעות הפעילות של המדחן הן 17:00 - 08:00.
(צילמתי ושלחתי תמונה של כיתוב זה לערייה)
מספר הדו"ח: 194603-7-7

בברכה,
איילת


התיחסות (ענינית) לתלונה. פתרון נדרש :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
בני-פניות ציבור בלשכת שם ותפקיד:
נבקש לעדכנך כי הסמכות הבלעדית לדיון בביטול דוח חניה נתונה בידי היועץ המשפטי (העו"ד) שבאגף הפיקוח ובטח נענית על ידו. אם את חולקת על שיקולו האפשרות היחידה להוכיח צידקתך הוא בזכותך לשכנע את השופט בבית המשפט. תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה