דו"ח חנייה לא מוצדק |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 14 בספטמבר 2005 קיבלתי דו"ח חנייה לא מוצדק (פרוט בהמשך).
הדו"ח לא מוצדק עקב סיבות נסיבתיות, כלומר אין לי כל ספק שמדובר בטעות.
(החנייה ברחוב הנ"ל דורשת תו חנייה רק בשעות מסוימות, והדו"ח ניתן בשעה מאוחרת יותר).
פניתי, הסברתי, אפילו צילמתי את המדחן שעליו כתובות שעות החנייה הדורשות תו חנייה (הדו"ח לא ניתן בשעות אלה) - קיבלתי תשובה לאקונית המציינת כי "הבקשה נדונה ונדחתה", זכותי להישפט.
פניתי שוב לקבלת הסבר, נענתי בתשובה שזכותי להישפט.
הייתי רוצה לקבל תשובה ענינית.
אם טעיתי - אשלם. (כנראה שלא..)
למה אי אפשר לקבל תשובה ענינית המפרטת מדוע הדו"ח מוצדק (לטענת הערייה) ?
למה אני צריכה להיטרטר לבית משפט על מנת להסביר שקיבלתי דו"ח שגוי ?
פרטים:
חניתי ללא תו חנייה ברחוב דיזראלי, ע"י מס. 15 , בתאריך 14/09/2005 וקבלתי דו"ח על חנייה לא מוסדרת (ללא תו חנייה).
את הדו"ח קיבלתי בשעה 17:49.
כאשר החנתי את הרכב, כעשר דקות קודם לכן, ניסיתי להוציא כרטיס חנייה במדחן, אבל שעת המדחן הראה כי התו מיועד לשעה 08 בבוקר (למחרת).
ואכן, על המדחן כתוב בפרוש ששעות הפעילות של המדחן הן 17:00 - 08:00.
(צילמתי ושלחתי תמונה של כיתוב זה לערייה)
מספר הדו"ח: 194603-7-7
בברכה,
איילת
|
התיחסות (ענינית) לתלונה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|